- 303
- 10/07/21
- 43
nog steeds offline
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLeren zoekennog steeds offline
Niet zo gemeen tegen limburgsex, het is hier live love laugh meneer.Leren zoeken
Ill be your naughty little secret
Beschikbaar: 💕 Donderdag: 13 tot 14, 14 tot 15 en 15 tot 16 uur. 💕Vrijdag: 10 tot en met 18 uur. Afspraak maken en last minutewww.redlights.be
Ik geloof jeNiet zo gemeen tegen limburgsex, het is hier live love laugh meneer.
Ironie?Ik geloof je
Of sarcasme wellicht?Ironie?
Helemaal niet. Ik geloof je echt.Ironie?
Ik ken je niet persoonlijk, maar ik las die heel positieve recensie over jou, en in mijn ervaring kloppen die meestalIronie?
haha even braaf zijn. Dat kan jij welOf sarcasme wellicht?
Anyway, leuk dat je weer terug/beschikbaar bent.
Salaris duurt nog 2 weken, ff "droog" staan dus.
Lief van je. Hier zitten vaak zuurpruimpjes op.Helemaal niet. Ik geloof je echt.
Heb ik gemerkt, ja. Niets van aantrekkenLief van je. Hier zitten vaak zuurpruimpjes op.
Niemand is verplicht om te beffen als ze zich daar oncomfortabel bij voelen. Kan altijd een beflapje voor jou aanschaffen.ziet er een prachtige dame uit en top beoordelingen echter 1 ding houd me nog tegen, pijpen zonder codoom staat niet tussen de mogelijkheden, vind ik echt gewenst kwestie van gevoel, wij beffen toch ook zonder beflapje?
Natuurlijk is niemand verplicht te doen wat hij/zij niet wil, een beflapje voor mij no thxNiemand is verplicht om te beffen als ze zich daar oncomfortabel bij voelen. Kan altijd een beflapje voor jou aanschaffen.
Als dvp komen wij in contact met meerdere klanten en jij maar met enkele dames. Pijpen zonder condoom kan er dus voor zorgen dat wij een groter risico hebben om een soa op te lopen. Voor mijn eigen veiligheid en die van de klanten dat mij vertrouwen doe ik het dus met condoom.
Kheb je al vaker whatsapp gestuurd en toen kon je nog niet pijpen door omstandigheden.... genezen?Niemand is verplicht om te beffen als ze zich daar oncomfortabel bij voelen. Kan altijd een beflapje voor jou aanschaffen.
Als dvp komen wij in contact met meerdere klanten en jij maar met enkele dames. Pijpen zonder condoom kan er dus voor zorgen dat wij een groter risico hebben om een soa op te lopen. Voor mijn eigen veiligheid en die van de klanten dat mij vertrouwen doe ik het dus met condoom.
Yes, kan pijpenKheb je al vaker whatsapp gestuurd en toen kon je nog niet pijpen door omstandigheden.... genezen?
Ontvangt ze nog steeds in de buurt van Hasselt? Haar advertentie staat niet meer online.Vandaag bij Luna geweest. Ze is een vriendelijke en knappe dame en je kan er een goed gesprek mee voeren. Ze is ook heel open in het gesprek, ietsbwat ik wel kan waarderen. Ik kreeg de optie aangboden om ervoor en erna te douche. Haar hygiene was ook goed.
Over de rest van de date heb ik eigenlijk niks toe te voeren het meeste is al eerder gezegd door anderen. Ze vraagt wat je lekker vind en doet ook actief mee. Het pijpen had wat dieper en harder gemogen maar dat heb ik toen ook niet aangegeven dus dat is meer mijn schuld.
Nadat ik klaar was dus weer mogen douche. Toen dacht ik dat ze een 2de ronde wilde doen maar de tijd was inderdaad bijna verstreken. Dus als je dit leest Luna sorry voor het natte bed.
Het is jammer dat ze zo ver uit de buurt van me zit en dat ze weinig beschikbaar is. Ze is echt een topper.
Normaal activeer ik mijn advertenties op maandag met mogelijke uren dat nog vrij zijn. Velen reserveren op voorhand. Momenteel werk ik enkel op donderdagen.Advertentie staat alleen online als ze ontvangt of vlak daarvoor. Meestal rond wo/do als ik het goed heb, ze ontvangt vaak op vrijdag meen ik. Maar er zijn hier vast medeleden die dat exact weten
Hallo, ik neem aan dat je je erg slecht voelt bij de herinnering aan zijn handeling. Gelet op je reactie hier en het feit dat je het überhaupt nodig vond om dit antwoord te typen.Ik wil jou alvast bedanken voor jouw vriendelijke reactie.
Alleen heb ik er iets aan toe te voegen. Tijdens het pijpen duwde jij constant mijn hoofd zodat het dieper kon, waar ik jou al meteen had moeten stoppen en wegsturen. Dit is me nooit niet overkomen. Maar ik kan al wel zeggen dat je niet welkom bent en in het vervolg nooit een sekswerker haar hoofd moet duwen. Ze zal zelf aanvoelen hoe ver ze kan gaan.
Dat je dan ook nog is zonder af te drogen na het douchen het bed hebt nat gemaakt (om het zo te drogen) was ook al respectloos. Het bed was volledig nat nadien en er moest nog een klant komen. Je hebt nog veel manieren te leren.
Dankjewel Zorro..Laten we nu massaal de dame gaan mansplainen wat ze eigenlijk had moeten doen, dat zal effectief wezen Bizar dat niemand de betreffende wandelaar aanspreek op zijn grensoverschrijdende gedrag. Blijkbaar leggen sommigen zoiets nog steeds graag bij de dame..
Hmmmm, grenzen zijn subjectief zodra ze niet "afgebakend" zijn/worden!Laten we nu massaal de dame gaan mansplainen wat ze eigenlijk had moeten doen, dat zal effectief wezen Bizar dat niemand de betreffende wandelaar aanspreek op zijn grensoverschrijdende gedrag. Blijkbaar leggen sommigen zoiets nog steeds graag bij de dame..