Vrijdag om 14u met Luna afgesproken. Ik had hier enkel lovende dingen over haar gelezen dus ik was erg benieuwd hoe mijn ervaring ging zijn.
Ze ontvangt in een zeer nette locatie, alles tip top in orde, niets op aan te merken. Bij het binnenkomen vroeg ik aan de dame aan het onthaal naar Luna, waarna ik naar de juiste kamer werd gestuurd. Er ontvangen duidelijk nog meer meiden daar (iets wat Luna zelf achteraf ook bevestigde).
Eens aan de kamer aangekomen, ging de deur open en stond daar een prachtige verschijning, wow!! Luna had een zeer sexy rood setje aan en ik was meteen verkocht. Ze ontving me heel spontaan en vertelde me dat ik er heel goed uit zag, "niet goed voor mij he" zei ze. Ik kreeg meteen een stevige kus en ze keek me uitdagend in de ogen. Ik las hier dat ze enorm ontdeugend is en dat gevoel kreeg ik ook meteen.
Ze vroeg me of ik me wat wou opfrissen, iets wat ik standaard altijd doe, hygiene is voor mij enorm belangrijk en dan is het alleen maar juist dat ik hetzelfde terug geef. Ik kwam ook net door van werk en had dus sowieso nood aan wat opfrissing. Ook super dat ik een keertje gewoon in het Nederlands kon praten in plaats van terug te vallen op Engels of Spaans (of Portugees met veel haar op).
Zo gezegd zo gedaan. Ik maakte me klaar om me te gaan douchen maar vroeg haar eerst of we het financiele al konden afronden, kwestie van dit al onder de voeten uit te hebben. "Ah ja", zei ze, ze was het al bijna vergeten. Haar spontaniteit was echt super, ik werd zowaar zelfs wat verlegen (oh oh), en ik denk dat ze dit zelf ook zag, maar geen erg, ze is erg vlot in de omgang. Voor ik onder de douche kon springen vroeg ze me nog even wat ik lekker vind. Ik vertelde haar dat ik graag mijn partner laat genieten, en dus graag bef, wat zij al zeer oké vond. Toen vroeg ze me of handboeitjes oké waren. Verrassend, hier was ik niet op voorzien, maar waarom niet, ik sta voor veel open, en met een topper zoals Luna, heel graag!
Goed, onder de douche me wat opgefrist en daarna met de handdoek om de middel terug de kamer op. Luna kwam naar me toe en vroeg me wat ik nog lekker vond, terwijl ze me uitdagend in de ogen keek. Ik zei dat ik graag lekker opbouw naar een hoogtepunt, waarop zij "hmm, echt?" zei, wat me deed vermoeden dat zij er wel wou invliegen. Geen probleem voor mij. We begonnen stevig te kussen en dit doet ze echt goed, vol overgave, en af en toe teasen, lichtjes wegtrekken met die ontdeugende smile op haar gezicht.
We belandden samen op het bed en ondertussen had zij al mijn handdoek weggewerkt en begin ze met haar handen met mij te spelen. Ik werkte ondertussen mijn weg van haar heerlijke borsten (naturel en voor mij perfect van formaat!) tot onder. Ze trok haar onderste deeltje uit en liet zich daarna met veel plezier beffen. Wat heerlijk, hier heb ik echt van genoten. Ze gaf me alle tijd die ik wou en ze kreunde lekker mee. Zalig, een meid die zich zo laat beffen, top!
Na een aantal minuten kwam ik terug tot bij haar, zoenden we wat verder terwijl we elkaar geregeld in de ogen keken. Hierna vroeg ze of ik gepijpt wilde worden. Graag, zei ik, en ik legde me op het bed. Zij deed het condoom om en werkte zich naar onderen toe. Ze pijpt heerlijk en maakt ook geregeld oogcontact, ontzettend geil! Ik werd meteen hard en ze gaf zich vol overgave.
Toen vroeg ze of ik haar doggy wilde nemen. Zo gezegd, zo gedaan, ze ging klaarzitten, wat glijmiddel over mijn heer en toen ging hij er in. Heerlijk zo dat uitzicht over haar mooie volle billen. Ze kreunde lekker mee en op een gegeven moment voelde ik dat ik al zou klaarkomen. Nu al???, dacht ik, dus hield ik even in. Ik wou ook zeker niet te hard gaan voor haar, ik had schrik om haar pijn te doen, raar, dit heb ik normaal nooit, maar zoals ik al zei, haar prachtlijf en haar spontaniteit maakten me gewoonweg wat verlegen en voorzichtig, niet nodig zo bleek achteraf.
Hierna switchten we naar cowgirl. Ze kroop bovenop me en we gingen lekker tekeer. Haar mooie borsten zag je nu prima en ik speelde hier dan ook graag even mee. Na een paar minuutjes werd ik wel wat slapjes, mijn fout hoor, ik denk dat ik, gezien ik meteen van werk kwam, wat moe was. Ze kwam langs me liggen en we kusten weer even, terwijl ze me met haar handen verder plezierde. Hij stond weer recht en zij ging op haar rug klaar liggen.
Ook in missionary was het intiem zalig. Ik voelde op momenten ook dat zij strakker werd en ik kwam ook weer bijna tot een hoogtepunt, maar alweer kwam mijn vermoeidheid opspelen en kwam het er uiteindelijk weer net niet van. Jammer wel want ik voelde dat ze me o zo graag wou doen klaarkomen, en het lag absoluut niet aan haar, integendeel.
We gingen weer naast elkaar liggen, kusten wat en ze begon me weer heerlijk te pijpen, een laatste keertje proberen om hem terug staalhard te krijgen, wat haar ook weer lukte (met behulp ook van haar handjes). Ik vroeg of ze terug in doggy wou gaan zitten (in deze positie kom ik het makkelijkste klaar), en ze vroeg ook of ik op haar lichaam wou klaarkomen. Heel graag, wow, super!
We gingen dus in doggy verder en dit was weer even zalig als de eerste keer, maar weeral was ik (onterecht) te voorzichtig, en dus lukte het klaarkomen weer niet. Echt zonde want ze wou dit zo graag.
Om af te sluiten probeerde ze nog met de handen, terwijl ze me geil bleef aankijken, en hier kwam ik weer bijna tot een hoogtepunt maar net niet. Ik vertelde haar dat het niet zal lukken vandaag, een combinatie van vermoeidheid en een beetje overrompeld door haar (ook weer niet haar fout, ze is gewoon prachtig en zeer lief).
De laatste paar minuutjes heb ik haar nog even gebeft tot de tijd erop zat. Daarna onder de douche afgespoeld en me terug aangekleed. Intussen nog wat met haar gepraat, ze vond het jammer dat ik niet was klaargekomen en ik ook, ik vertelde haar dat ik me met momenten heb ingehouden en dit was duidelijk niet nodig zei ze. Goed om te weten voor de volgende keer! Ook de handboeitjes zijn niet aan bod gekomen helaas, maar ook dit wil ik de volgende keer graag rechtzetten.
Ondanks het feit dat ik niet tot een hoogtepunt ben gekomen (lag geheel aan mij) heb ik toch een super gevoel aan haar overgehouden. Alles wat ik hier al over haar las, is meer dan waar en ze verdiend dan ook alle lof, wat een absolute topper is ze, zoals ik al zei ze maakte me zelfs wat verlegen en dat is me nog niet voorgekomen.
Ik kan haar aan iedereen aanraden als je de kans krijgt, ze is het zeker meer dan waard en ze geeft zich volledig. Zowel haar fantastische lichaam als haar speelse en lieve karakter doen je helemaal smelten. Ze krijgt van mij dan ook de hoogst mogelijke beoordeling. Ze is in een woord samen te vatten: Wow!