Peter Conrads
Stamgast
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/6952439-luna
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ze lijkt niet op de dame van de foto's, de hoog was hoog en ze had wel een mooi gezichtje. Daarom afspraak door laten gaan. Ze is niet slank zoals de foto's doen blijken. Eerder tegen mollig aan. Icm dat haar service slecht was, was het echt een matige date. Pzc en cim vooraf afgesproken, was opeens extra. Met tegenzin pijpte ze mij zonder condoom. Ze adverteert met erotische massage, maar dat kan ze helemaal niet. Heb kort van haar een rugmassage gehad. Het viel allemaal tegen. Ik had door haar gedrag er totaal geen zin meer in. Afmaken met cim was ook al niet mogelijk meer.
Verder browsend op kinky kwam ik een andere advertentie tegen. Eerder lijkt ze op Jade, zij ontvangt ook in Eindhoven. Of er werken twee dames op dit adres en heeft Jade de afspraak van Luna met mij overgenomen of Jade en Luna zijn de zelfde dame.
Verder browsend op kinky kwam ik een andere advertentie tegen. Eerder lijkt ze op Jade, zij ontvangt ook in Eindhoven. Of er werken twee dames op dit adres en heeft Jade de afspraak van Luna met mij overgenomen of Jade en Luna zijn de zelfde dame.
Hello baby i'm so hot
Hello boys I am LindaCome see me and you will not be dissapointed. Blowjobs are my speciality and my pussy is always soken wet. Come baby, your dick deserves it ;)...
www.kinky.nl
Laatst bewerkt: