Deze staat al geruime tijd op m`n radar.
Had slechts enkele reviews op hookers, maar overwegend positief.
Minpuntje was dat je er niet kon douchen (enkel wasje aan de wasbak).
Absolute pro`s waren een zeer intieme setting, mogelijkheid tot massage, GFE met anale penetratie, tongzoenen enz.
Zeker geen PSE. Beetje alternatieve vrouw. De prijs is niet aan de lage kant, maar gezien de all-in factor best aanvaardbaar.
Het enige dat me weerhouden heeft tot nu toe is de vereiste van eerst een foto van jezelf te sturen. ik heb daar zelf geen aangenaam gevoel bij, maar ik weet dat dit niets verkeerds hoeft te zijn...
www.redlights.be
Had slechts enkele reviews op hookers, maar overwegend positief.
Minpuntje was dat je er niet kon douchen (enkel wasje aan de wasbak).
Absolute pro`s waren een zeer intieme setting, mogelijkheid tot massage, GFE met anale penetratie, tongzoenen enz.
Zeker geen PSE. Beetje alternatieve vrouw. De prijs is niet aan de lage kant, maar gezien de all-in factor best aanvaardbaar.
Het enige dat me weerhouden heeft tot nu toe is de vereiste van eerst een foto van jezelf te sturen. ik heb daar zelf geen aangenaam gevoel bij, maar ik weet dat dit niets verkeerds hoeft te zijn...

Intelligent, open minded lady
*On holiday most of the days this month, I answer your e-mail asap* **There is a fake ad about me circulating outside redlights, my age is