Belgianboy89
Wandelaar
Iemand nog bij haar geweest recent?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd. Maar zij respect niet, toch mij niet. Had aan haar verzuchtingen voldoen (mail , introductie, foto etc, allemaal zeer beleefd). Het minste dat ik dan verwacht uit wederzijds respect is een antwoord, ja al dan neen. Nooit gehad, next, voor dat geld heb ik andere vaste contacten.Vorige link werkt niet meer, maar ik denk dat het om deze dame gaat:
![]()
Openminded lady, athletic and relaxed.
Maak een afspraak Whatsapp: 00324701098: stel jezelf voor met foto. Check my website www.lunalove.be (password: youarebeautiful) Hey lievewww.redlights.be
Ben jaren geleden regelmatig bij haar geweest.Ik ben de eerste maal bij Luna geweest toen ze nog niet zo lang begonnen was. Toen deed ze dit meer als nieuwsgierigheid en voor de fun, en dat voelde je ook. Ondertussen nog 2 keer geweest, met telkens redelijk wat tijd tussen. Ik moet zeggen dat de dynamiek sterk veranderd is. Het is duidelijk een Fulltime job geworden voor haar en het contact is niet meer zoals het in het begin was. Alles is meer geforceerd, doet ook veel minder moeite als voorheen. Het is spijtig dat het zo is moeten evolueren.