- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1376423-luna
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Puur bij toeval kwam ik bij Luna terecht. Ik had een voorstelrondje gedaan met de hoop iemand anders tegen te komen, maar Luna zag er erg goed uit bij het rondje. De website zegt dat Luna 39 is, maar ze lijkt echt wel een heel stuk jonger! Het goede nieuws; aan de foto's is weinig gebeurd, zo ziet ze er echt uit.
Luna spreekt weinig Engels, dus met wat Google Translate hebben we besproken wat er moest gebeuren, en toen konden we. Eigenlijk was alles 'prima'. Ik mag er niet over klagen, maar ging ook niet naar buiten met een grote glimlach. Alles ging me wat te traag, en zonder te spreken hadden we weinig klik. Ik ben benieuwd wat er van was gekomen als we een betere klik hadden gehad, maar helaas.
Kortom: 'prima', erg mooie dame, maar geen klik en dus geen herhaling.
Luna spreekt weinig Engels, dus met wat Google Translate hebben we besproken wat er moest gebeuren, en toen konden we. Eigenlijk was alles 'prima'. Ik mag er niet over klagen, maar ging ook niet naar buiten met een grote glimlach. Alles ging me wat te traag, en zonder te spreken hadden we weinig klik. Ik ben benieuwd wat er van was gekomen als we een betere klik hadden gehad, maar helaas.
Kortom: 'prima', erg mooie dame, maar geen klik en dus geen herhaling.