Voormalig lid 1923
Stamgast
- 380
- 06/08/21
- 555
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/4692709-luna
Nou zaterdag bij deze mevrouw geweest Luna,... begon al goed zo,n 20 trrappen omhoog er kwam geen einde aan pffff,
Toen de deur open en ja hoor wel dezelfde mevrouw van 2009 , adverteerd foto,s die niet up to date zijn maar van zo.n 15jaar terug , de tatoos kloppen wel
Toen was er al op afgeknapt een beetje... maar de geiligheid overwon
Toen het financiële gedeelte en hoppa uit de kleertjes ik dacht laten we maar met standje 69 beginnen.....
En toen alle hoeren aan toe , er kwam me daar een lucht uit die doos wat een smerige lucht net of die poes een jaar of 5 in ontbinding was Tjezusss
Toen heb 50 euro terug van tafel gepakt. van de 100..en huppa snel in de kleren en vriendelijk bedankt en in het spaans gezegd dat ze eerst eens die poes
eens een goede douche beurt moet geven, en hasta de mazzel snel naar huis in de auto snel wat Hugo Boss half leeg gespoten man man man zelden zo,n smerige lucht mee gemaakt
Tot zover mevrouw Luna uit Brasil
Toen de deur open en ja hoor wel dezelfde mevrouw van 2009 , adverteerd foto,s die niet up to date zijn maar van zo.n 15jaar terug , de tatoos kloppen wel
Toen was er al op afgeknapt een beetje... maar de geiligheid overwon
Toen het financiële gedeelte en hoppa uit de kleertjes ik dacht laten we maar met standje 69 beginnen.....
En toen alle hoeren aan toe , er kwam me daar een lucht uit die doos wat een smerige lucht net of die poes een jaar of 5 in ontbinding was Tjezusss
Toen heb 50 euro terug van tafel gepakt. van de 100..en huppa snel in de kleren en vriendelijk bedankt en in het spaans gezegd dat ze eerst eens die poes
eens een goede douche beurt moet geven, en hasta de mazzel snel naar huis in de auto snel wat Hugo Boss half leeg gespoten man man man zelden zo,n smerige lucht mee gemaakt
Tot zover mevrouw Luna uit Brasil
Laatst bewerkt: