- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/585654-luna
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Dit was nog het enige privehuis wat ik nog nooit heb bezocht in Rotterdam. (Clubs en de vele thaise massagesalons buitengelaten). Dat komt omdat de vaste dames die daar werken te oud zijn voor mij. En vaak werken de jongere dames maar kort en zijn dan weer verdwenen. Ik vind het privehuis wel wat apart, dat de dames daar zitten gelijk bij een ingang en nog een paar op een bed liggen in kamer verderop. Kamers zijn ook best krap. Ik had wel een kamer met een bad/douche, dat was wel fijn.
Afspraak gemaakt met Luna voor een probeerwip gedaan van halfuurtje aangezien er nog geen ervaringen zijn. En ik moet gelijk zeggen dat ik spijt heb dat ik niet voor een uur ben gegaan. Ze is klein en slank, maar niet fragiel dun. Ze sport veel en heeft een wat sportievere bouw. Luna zat dus al bij de bar te wachten. De begroeting van haar was gelijk enthousiast met een kus en een knuffel. Ze zit bomvol energie en was heel vrolijk en deed goed haar best mij naar m'n zin te maken. Ze zei twee dagen in de week te werken.
Hoop dat ze wel een langere tijd hier blijft.
Afspraak gemaakt met Luna voor een probeerwip gedaan van halfuurtje aangezien er nog geen ervaringen zijn. En ik moet gelijk zeggen dat ik spijt heb dat ik niet voor een uur ben gegaan. Ze is klein en slank, maar niet fragiel dun. Ze sport veel en heeft een wat sportievere bouw. Luna zat dus al bij de bar te wachten. De begroeting van haar was gelijk enthousiast met een kus en een knuffel. Ze zit bomvol energie en was heel vrolijk en deed goed haar best mij naar m'n zin te maken. Ze zei twee dagen in de week te werken.
Hoop dat ze wel een langere tijd hier blijft.