Na lang twijfelen eens bij Luna langsgeweest omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Eindje geleden afgesproken in Gent.
Bij aankomst doet de dame open, gekleed in een mooi stukje lingerie. Discreet huis in een discrete straat. Huis zelf is volledig ingericht om klanten te verwelkomen. Communicatie met haar is goed en ze laat je niet wachten voor de deur. Gewoon op het gemak wandelen langs de straat en in 10-15 seconden sta je binnen, groot pluspunt wat mij betreft.
Douchen in een mooie badkamer en vervolgens naar de andere ruimte voor massage. Nu wat Luna zelf betreft: haar vermelde leeftijd op Redlights zal wellicht kloppen en als het geen 47 is dan is het niet veel meer of minder. Haar lichaam is evenwel in zeer goeie conditie. Fake borsten zoals al vermeld maar ze zijn niet overdreven groot en staan haar niet slecht dus no worries. Tattoo die haar volledige rug bedekt. Ze heeft een zeer mooie vagina (let ik wel altijd op bij dames). Algemene hygiëne heel goed.
Eerst massage met geurloze olie waarbij ze haar lichaam gebruikt om je te masseren. Na 15 minuten gedaan en begonnen met deel twee. Hier is mijn grootste kritiek ook: haar rimmen was niet zo indrukwekkend
Ik lag nog op mijn buik wanneer ze begon en het enigste wat ze in feite deed was haar tong tussen mijn billen steken wat wat vreemd voelde maar echt rimmen was het dus niet. Daarna gepijpt tot ik hard was en een paar standjes gedaan. Op het einde in haar mondje klaargekomen wat geen probleem was. Na zo'n 35 minuten terug buiten.
Overal: goeie ervaring en raad haar wel aan als je liefhebber bent van Aziatische dames. Ik heb de indruk dat ze wat steviger uit de hoek zou durven komen als je voor een uur gaat en misschien zal ik dat ooit wel doen maar nog eens 30 minuten? Waarschijnlijk niet.
Jan