Recensie Lulu, Brussel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
568
05/12/22
1.052
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lulu-hot-anal-19y/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraken met deze, volgens haar profiel 19 jarige. En idd het is een zeer jonge meid, met weinig ervaring. Ik schat ze idd vooraan de 20. En het is de dame van de foto's. Ze ontvangt dichtbij de Europese wijk in Brussel, 10 min wandelen van brussel-Schumann. Ze deed de deur open in een roze badjas, daaronder was ze naakt. In de living zaten nog 3 andere meiden, dus in het huis zijn zeker al 4 dames aanwezig die aan privé ontvangst doen. Naar boven gegaan en financiële afgerond, gekozen voor 30 min. Ze praat niet veel maar ze kan wel uitstekend Engels. Gewoon verlegen. Ze deed haar badjas uit en tevoorschijn kwam haar mooie petit lichaam met zeer mooie kleine a-cup met tepelpiercings. Eenmaal ik naakt was heb ik voorgesteld om eerst een beetje te knuffelen en te kussen. Volgens haar profiel doet ze tongzoenen maar daar kwam niks van in huis, gewoon op de mond. Ze ging vrij rap over op pijpen en na 2 minuten wou ze er al op komen zitten. Ik zei laten we eerst 69 doen en beffen. Het beffen vond ze leuk, maar met het pijpen hield ze weer rap op. Dan kwam de slechte rode condoom boven en kwam er op zitten, mooi zicht met die tepelpiercings en haar knap gezichtje. Ik ben dan maar aan haar tepels beginnen te zuigen en spelen, hierna over gegaan op doggy en in dit strandje kreeg ik het moeilijk om vol te houden en uiteindelijk klaargekomen. Ze is weinig van woorden en je moet een beetje voortouw nemen. Mss met meer ervaring dat ze beter wordt. Ze kreunt wel lekker.

T is een mooi meisje maar geen herhalingsgevaar, ze heeft te weinig ervaring en neemt geen initiatief. Ik twijfel tss 2 en 3 sterren, maar ik zal ze er 3 geven omdat ze wel knap is en er is ruimte voor progressie
 
Terug
Bovenaan Onderaan