WHEM Lulu - Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb deze Chinese dame ontmoet maar was zeker niet de dame van de foto. Ze was jonger, zeker geen 54, veel kleiner poppetje en heel slank. Toch gebleven want ze was ondanks de taalbarrière erg zorgzaam, kwam de afspraken na en nam ruimschoots langer de tijd. Teruggaan zou ik niet want je krijgt waarschijnlijk weer totaal iemand anders voorgeschoteld……

In november heb ik op haar advertentie gereageerd. Zij ontving toen in Delft. Mijn vraag of de foto's in de advertentie echt waren, werd bevestigend beantwoord.
Na mijn auto geparkeerd te hebben in de tegenoverliggende parkeergarage mij gemeld bij de aangegeven flat. Kreeg een foto van geparkeerde auto's, genomen vanaf de 1e verdieping, met de mededeling "You come here, I give you the key from windows".

Op de betreffende plek aangekomen was een dame zichtbaar achter het raam. Er werd een sleutel, gewikkeld in een tissue, naar beneden gegooid. Hiermee kon ik de voordeur en tussendeur openen om de trap naar de 1e verdieping te nemen.

Achter de deur stond niet de dame van de foto's van de advertentie maar ... Kitty (alias Coco), die ik al eens in Utrecht had bezocht. Ik heb daarop de sleutel teruggegeven en meteen rechtsomkeert gemaakt.

Zie mijn ervaring met deze Kitty/Coco:
https://www.girlsreview.nl/threads/kitty-breda.39401/#post-767983

Terug
Bovenaan Onderaan