Recensie Luisana vanderdoncktdoorgang 4l 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
886
23/07/21
750
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Morgen een uitgebreide recencie, in de vooravond deze prachtige dame bezocht

Ik vermoed (?) dat dit die zwartharige dame is met bril. Kreunde laatstleden zo erg en luid dat je het tot 15 meter van het raam kon horen... Ben benieuwd naar je recensie Krokettje. Grt. Dorisday.

Ja dat zal ze zijn dorisday.😋Man, echt een topgrietje ze triggerde me al van mijn eerste toer dat ik aan het wandelen was en achteraf zeker geen spijt gehad van mijn beslissing, integendeel, zo zie je maar soms moet je toch wel nog altijd die stap durven te zetten. Leek idd te mooi voor gedachten dacht ik ook maar ze zit wel zeker en vast in mijn top 5 en heb er intussen toch ook wel een paar de revue gepasseerd. En mannen, wat is me dat een schoon kind zeg pwoehh 😘😘 morgen vertel ik mijn storry verder...

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame zonet bezocht, man daar heb ik geen spijt van, het was eerst nog wat twijfelen want ook Antonia, Anna en Alexandra waren aanwezig.
Eerst een beetje strelen op bed en een tepel in de mond genomen, ze voelde aan mijn lid of die paraat was, condoom erover en zuigen maar, variatie kent ze wel en dat deed ze goed en naar het eind van het pijpen zette ze er wat tempo in om daarna te vragen welke positie ik wil en zei dat ik in normal position wil beginnen om zoals gewoonlijk in cowgirl position haar het werk te laten afmaken met zicht op zee, eerst deed ze het wat langzaamaan en kon ik haar nog eens goed omklemmen, ze kijkt je met de glimlach aan om daarna het tempo stevig te verhogen, het duurde dan natuurlijk niet lang meer tot ik mij gewonnen moest geven.
Nog een naaktknuffeltje en als ze haar edele delen wast streel ik nog eens haar heupen.
Deze dame kan er wat van, is zeer opgewekt en uiteraard is herhalingsgevaar een kwestie van tijd.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan