Luisa - pas op oplichters!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sunkist

Newbie
10
12/04/24
3
3
Wees gewaarschuwd!

Zojuist een dame ontvangen, maar zeker niet de dame op de fotos. Ik wilde met tikkie betalen. Dat ging niet, dus naar een bankrekening overgemaakt van de chauffeur.

Stom natuurlijk, want ze hadden het geld "niet ontvangen". Ze wilden graag dat ik naar buiten ging om bij de chauffeur te verifiëren. Uit wantrouwen heb ik dit niet gedaan. Ze vertelden mij vervolgens dat ik naar een andere bank kan overmaken, dan kon de dame blijven.. Het voelde allemaal nier goed, dus ik heb de dame naar huis gestuurd.

Zo ben je heel snel 200eu lichter. Dus ik hoop dat anderen hieruit een les leren.

Wees gewaarschuwd!

Zojuist een dame ontvangen, maar zeker niet de dame op de fotos. Ik wilde met tikkie betalen. Dat ging niet, dus naar een bankrekening overgemaakt van de chauffeur.

Stom natuurlijk, want ze hadden het geld "niet ontvangen". Ze wilden graag dat ik naar buiten ging om bij de chauffeur te verifiëren. Uit wantrouwen heb ik dit niet gedaan. Ze vertelden mij vervolgens dat ik naar een andere bank kan overmaken, dan kon de dame blijven.. Het voelde allemaal nier goed, dus ik heb de dame naar huis gestuurd.

Zo ben je heel snel 200eu lichter. Dus ik hoop dat anderen hieruit een les leren.
Met Tikkie betalen? Nog nooit een DVP met Tikkie betaald. Al zeker geen zonder een NL Bankrekening. Weet niet eens of dat kan.

Met Tikkie betalen? Nog nooit een DVP met Tikkie betaald. Al zeker geen zonder een NL Bankrekening. Weet niet eens of dat kan.
Dat kan zeker wel goed werken als je elkaar vertrouwen kunt. Nadat ik bij Momo ben geweest na een lange tijd stuurt ze me af een toe de vraag of ik haar even kan helpen financieel en als ik ja zeg stuurt ze een tikkie. En dan krijg ik van haar na verloop van tijd dat ik een x bedrag in deposit heb staan en dat ze dan en daar zit en of ik langs wil komen op en voor een bepaalde tijd. Voor mij werkt dit prima maar zoals gezegd, vertrouwen.

Ik heb er positieve ervaringen mee, op deze keer na dan. Vaak is het inderdaad niet letterlijk een Tikkie, maar betaalverzoeken van Bunq, Revolut en ing etc..

Na deze misstap ga ik toch ook maar over naar cash. Dan voorkom je dit soort dingen

@Sunkist je zou je medewandelaars ontzettend helpen als je ook een linkje naar de advertentie van de dame plaatst.

Edit: Advertentienummer stond in de OP.

Zet even een melding op WHG. Ze heeft zo'n mooi telefoonnummer, dat wil ze vast niet kwijt.

Schijnbaar is dit dus ook veranderd
Zeker, want nu kunnen ze je op deze manier geld afhandig maken.

En Tikkie wordt veel gebruikt, veel dames hebben een Bunq rekening omdat die bank de minste vragen stelt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan