Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zou begin januari naar huis gaan, zei ze een paar weken terug. Ik dacht dat ze toch eerder weg was. Maar ze is er dus nog. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.Linkje uit #28 zegt Amstelveen nu
Ze verplaatst zich, maar meestal maar 1 of 2x per verblijf in NL, soms een helemaal niet. Ze zit hier meestal maar een week of 3 en dan weer 2 maanden thuis, dus is niet constant door NL aan het reizen.Ze zit nu inderdaad in Tilburg, maar het is erg moeilijk om een afspraak met haar te maken. Gelet op de foto's en reviews komt ze geweldig over. Verhuist ze vaak naar een andere plaats of zo?
Ok, ze zegt dat nl meestal als ze naar huis gaat. We gaan het idd zien en ik denk sowieso dat ik pas bij haar volgende verblijf weer ga. Beetje op de centen letten.Heb van de week met haar geappt. Ik begreep dat dit de laatste dagen in Tilburg voor haar waren. Niet dat ze daarna NL weer verlaat. We gaan het zien.
Het is een mooie hobby.Beetje op de centen letten.