- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/9276186-luiza
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een bezoekje gebracht aan Luiza. Ik werd getriggerd door haar vriendelijk uiterlijk en mooie lach. De recensies op Kinky waren ook positief.
Contact via whatsapp in het engels, ik kon al snel terecht. Ze ontvangt in de buurt van het station, mijn advies is om met de lift naar de betreffende
verdieping te gaan. Ik besloot als een fitboy de trap te pakken....
Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de vrouw op de foto's. Wat een mooie verschijning. Mooie lach en mooie tanden. Na wat gezoend te
hebben werd er gevraagd of ik nog een douche wilde nemen, wat ik uiteraard heb gedaan. Dit werd gewaardeerd. Daarna was het tijd voor wat actie.
Na een flinke tongzoenpartij besloot ze naar beneden af te dalen om de generaal eens te verwennen. De ballen werden gelukkig niet vergeten. Pijpen
was echt top. Vervolgens in drie standjes geneukt, en damn wat kan ze geil kijken als je druk bezig bent. Ze doet ook wild -hangt er van af hoe wild jij
bezig bent- en actief mee. In doggy le moment suprême bereikt.
Vervolgens gemasseerd en wat gekletst.
Ik kom zeker terug. Ze blijft nog even in Den Bosch plakken en gaat dan voor een tijdje naar huis. Verwacht ergens in september weer terug te komen.
Op Hookers heb ik de nodige recensies geschreven, mocht een admin dit willen verifiëren: pm
Contact via whatsapp in het engels, ik kon al snel terecht. Ze ontvangt in de buurt van het station, mijn advies is om met de lift naar de betreffende
verdieping te gaan. Ik besloot als een fitboy de trap te pakken....
Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de vrouw op de foto's. Wat een mooie verschijning. Mooie lach en mooie tanden. Na wat gezoend te
hebben werd er gevraagd of ik nog een douche wilde nemen, wat ik uiteraard heb gedaan. Dit werd gewaardeerd. Daarna was het tijd voor wat actie.
Na een flinke tongzoenpartij besloot ze naar beneden af te dalen om de generaal eens te verwennen. De ballen werden gelukkig niet vergeten. Pijpen
was echt top. Vervolgens in drie standjes geneukt, en damn wat kan ze geil kijken als je druk bezig bent. Ze doet ook wild -hangt er van af hoe wild jij
bezig bent- en actief mee. In doggy le moment suprême bereikt.
Vervolgens gemasseerd en wat gekletst.
Ik kom zeker terug. Ze blijft nog even in Den Bosch plakken en gaat dan voor een tijdje naar huis. Verwacht ergens in september weer terug te komen.
Op Hookers heb ik de nodige recensies geschreven, mocht een admin dit willen verifiëren: pm