Recensie Luisa, Gent, Schepenenvijverstraat 19 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.422
11/07/21
12.707
114
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Deze avond eens de buurt bezocht.
Weinig dames aanwezig, ik kreeg van deze blondine een mooie glimlach te zien, ik liep eventjes haar raam voorbij en besloot terug te keren en vroeg toen ze haar deur opendeed good service for 50?, ze antwoordde you can try, ik besloot haar een kans te geven, ze heeft een mooi gezichtje en slank lichaam, zeg maar skinny lichaam, daar ben je voor of niet, ik was altijd wel eerst mijn handen als ik een dame wil betasten en ze deed teken op het bed plaats te nemen, ik wilde eerst haar lichaam betasten maar het condoom was al uitgepakt en deed hem over mijn lid terwijl ik nog niet op volle sterkte was.
Haar pijpkunsten waren niet bijzonder, weinig gevoel of variatie.
Daarna vroeg ze welke positie ik wilde en meestal start ik in normal position, ik gaf haar een zoen op haar voorhoofd en vroeg voor een andere positie wat geen probleem was, ik liet ze mij berijden in cowgirl position, ze deed haar ogen toe en na een tijdje kwam ik klaar en liet ze nog eventjes doen en ze stelde zelf voor om een andere positie maar zei dat ik klaargekomen was en ze zei van waarom zei je me dat niet en ik glimlachte haar eventjes aan.
Ik zei er verder niks over maar het is toch leuk dat de dame niet direct van je afgaat en gaf me wat keukenrol zodat ik het condoom zelf kon verwijderen.
Haar intieme kunsten deed ze toch met overgave, haar pijpkunsten was wel minder.
Ze is wel voor herhaling vatbaar maar nu niet om haar deur plat te lopen.
Ze is nog jong en kan nog wat leren maar ik ga toch met een degelijk gevoel buiten.
Ze heeft kleine maar mooie borstjes maar ik heb ook maar kleine handjes dus die passen daar perfect in;)
Deze dame zat op het derde raam van links te beginnen waar normaal gezien de Hongaarse Leyla zit (die waarschijnlijk in verlof is) dus de vogue 2.

Luisa is een schatje. Al vaak bij geweest. Ze is wat amateuristisch soms, maar dat heeft wel zijn charme vind ik. Ik vind haar één van de schattigste en spontaanste vrouwen die daar werken momenteel. Geen klokkenkijkster.

Ze heeft wel iets aantekkelijks die je naar binnen zou lokken. Echter zie je ook aan haar dat ze het nog niet lang doet en dus wat timide is in alles.
Jammer van haar kleine borstjes, anders had ik ze al lang eens geprobeerd. Misschien in de nabije toekomst, om toch eens iets anders te proberen.

Deze dame is echt een toppertje !! ze neem haar tijd om u te verwennen !!!
Een schat van een dame.

Helaas zijn het haar laatste dagen ier! binnen 10 dagen stopt ze!

ik raad iedereen aan die nog eens echt goed onderhanden wilt genomen worden om haar rap nog eens te bezoeken!!

Ze is bijna nu 2 weken weg. Kvroeg me af of iemandt nog met haar in contact is. Ik vroeg me af hoe het met haar gaat...
Beste massdoc. Leer ermee leven dat die meisjes komen en gaan en dat zal altijd zo blijven spijtig genoeg. Heb er ook al een paar moeten loslaten waar ik goed mee kon opschieten. Zoek een ander meisje die je uw favorietje kan maken, weet dat dit niet makkelijk is maar het is niet anders. Ze heeft besloten om er een punt achter te zetten en dit moet je kunnen aanvaarden en respecteren.

Gisterenavond in de avondshift Luisa bezocht, zat deze keer in de Schepenenvijverstraat nr6 (bar la seduction middelste raam).
Vroeger al vaak op het punt gestaan om eens binnen te gaan, maar kort daarna besloot ze te vertrekken.

Nu is Luisa dus terug.
Wat mij bij deze dame het meest aanspreekt is haar glimlach.
Normaal ben ik voor de iets vollere types, maar Luisa lokt je zo binnen met haar glimlach.
Het is een pluim gewichtje met kleine (mooie) borstjes en een knap gezichtje.

Heel hartelijke ontvangst bij openen van de deur.
Zat deze week niet zo goed in mijn vel en was ook niet zo veel van zegs.
Luisa nam het gesprek direct in handen en we hebben vooraf nog een tof gesprek gehad.
Ze zei nog, ale kom we gaan er aan beginnen want zo veel tijd hebben we ook niet.

Pijpen was oke, zeker niet de beste pijpbeurt dat ik all gekregen heb.
Was aan de zachte kant zonder al te veel variatie, maar verre van slecht.

Intiem gedeelte voor misionaris gekozen en zo ook geëindigd.
Op het einde vroeg ze nog te switchen naar doggy, maar stond net op het punt te komen en heb dan ook maar doorgedaan.

Achteraf nog wat doorgepraat en snel wasje aan de lavabo.

Wat mij betreft een zeer goeie service van een spontaan en lief meisje zonder enige tijdsdruk. Top zekers!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan