- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag treinstaking, dus moest ik iemand naar Gent brengen....en de drang was groot.
Dus na controle van de binnenkant van mijn portefeuille, koers gezet naar de bekende buurt in Gent.
En daar zag ik deze leuk uitziende jongedame zitten, ze vroeg hoeveel ik wilde spenderen (rare vraag), dus afgesproken voor 70 euro.
Binnen deed ze haar kleren uit en daar verschenen een paar stevige jongens. Eerst wat plagen, beffen en aan de tieten likken, en dan een goeie pijpbeurt.
Dan kwam ze op mij zitten, niks gehaast wat wel leuk was, daarna afgemaakt in missio, waar ze speelde met mijn tepels iets wat ik altijd leuk vind.
Dame komt uit Roemenië en is half bloed Turks. Wel al bijgewerkte lippen, dus dat belooft voor de toekomst.
Kortom een leuke ervaring met een leuk meisje, niet van de magerste.
Haar Engels was meer dan behoorlijk, als ik nog eens in Gent ben, spring ik nog eens binnen....
Voor nu hou ik het efkes voor bekeken, op 3 weken 500 euro gespendeerd.....
Waar blijft die dertiende maand?
Ciao
Dus na controle van de binnenkant van mijn portefeuille, koers gezet naar de bekende buurt in Gent.
En daar zag ik deze leuk uitziende jongedame zitten, ze vroeg hoeveel ik wilde spenderen (rare vraag), dus afgesproken voor 70 euro.
Binnen deed ze haar kleren uit en daar verschenen een paar stevige jongens. Eerst wat plagen, beffen en aan de tieten likken, en dan een goeie pijpbeurt.
Dan kwam ze op mij zitten, niks gehaast wat wel leuk was, daarna afgemaakt in missio, waar ze speelde met mijn tepels iets wat ik altijd leuk vind.
Dame komt uit Roemenië en is half bloed Turks. Wel al bijgewerkte lippen, dus dat belooft voor de toekomst.
Kortom een leuke ervaring met een leuk meisje, niet van de magerste.
Haar Engels was meer dan behoorlijk, als ik nog eens in Gent ben, spring ik nog eens binnen....
Voor nu hou ik het efkes voor bekeken, op 3 weken 500 euro gespendeerd.....
Waar blijft die dertiende maand?
Ciao