Voormalig lid 8805
Newbie
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen op gezicht
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7757590-lucy
- Totale kosten (in euro)
- 270
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vorige week bij Lucy geweest . Ze heeft de laatste 2 jaar volgens mij al wel 5 namen gehad , maar nu is het Lucy.
Afspraak gemaakt in vroege ochtend , aangekomen moest ik even wachten want ze was nog niet klaar . Na 10 minuten kon ik naar de deur komen die netjes openging en ik naar boven kon.
Ik had haar het laatst bezocht in Den Bosch 2 jaar geleden , maar toen de deur open ging schok ik wel even. Wat is deze dame verandert , foto's kloppen niet meer dame is dikker dan foto's doen aantonen. Daarbij leeftijd ook iets ouder mag denk ik. Achteraf had ik de recensies ook moeten geloven.
Date was opzicht ok allemaal op automatische piloot. Ik wist nog van eerder dat wanneer je haar iets extra gaf je haar ook anaal mag pakken en dat ook lekker gedaan voor 20€ extra en klaar gekomen in haar gezicht . Daarna nog massage gehad en een pakje drinken aangeboden gekregen.
Voor mij geen herhalings gevaar , prijs kwaliteit komt niet overeen .
Afspraak gemaakt in vroege ochtend , aangekomen moest ik even wachten want ze was nog niet klaar . Na 10 minuten kon ik naar de deur komen die netjes openging en ik naar boven kon.
Ik had haar het laatst bezocht in Den Bosch 2 jaar geleden , maar toen de deur open ging schok ik wel even. Wat is deze dame verandert , foto's kloppen niet meer dame is dikker dan foto's doen aantonen. Daarbij leeftijd ook iets ouder mag denk ik. Achteraf had ik de recensies ook moeten geloven.
Date was opzicht ok allemaal op automatische piloot. Ik wist nog van eerder dat wanneer je haar iets extra gaf je haar ook anaal mag pakken en dat ook lekker gedaan voor 20€ extra en klaar gekomen in haar gezicht . Daarna nog massage gehad en een pakje drinken aangeboden gekregen.
Voor mij geen herhalings gevaar , prijs kwaliteit komt niet overeen .