- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- Geen advertentie
- Totale kosten (in euro)
- 160
Naar aanleiding van een tip van medewandelaar/liefhebber deze mooie jongedame vandaag met een bezoekje vereert. 
Helaas heeft ze ivm privacy geen foto's of advertentie online staan.
Luciana is een jonge, kleine en slanke jongedame van Italiaanse komaf, geboren en opgegroeid in Duitsland, Duits als voertaal dus.
Afgelopen weekend al eens gebeld, was ze helaas afwezig, werkt gelukkig soms ook op zaterdag of zondag, van tevoren ff bellen dus.
www.massagewereld.com
Dan de massage zelf, na vooraf een geile opfrisbeurt onder de douche krijg je een hele zachte maar super sensuele B2B, vooral het kriebelen/krabben met haar nagels beviel me super, verdwaalt handje langs je billen/ballen stookt het vuurtje al een beetje op. Na omdraaien kijkt ze je voortdurend geil aan met haar mooie ogen en blijft over je heen glijden. Haar, met respect, aanraken/strelen is geen probleem, lijkt ze niet onprettig te vinden iig.
Een 20-tal minuten voor einde begint ze naar een HE te werken, op mijn aangeven doet ze dat langzaam en intens met goed resultaat tot gevolg, heftig orgasme mijn deel, ze was verbaasd hoe lang dat aanhield.
Wat mij persoonlijk betreft hét grote verschil met een reguliere vrijpartij. 
Ze heeft een nieuwe vaste klant erbij, wil meer/vaker dus.

Nb;
in tegenstelling tot de Nederlandse salons betaal je hier achteraf.
Helaas heeft ze ivm privacy geen foto's of advertentie online staan.
Luciana is een jonge, kleine en slanke jongedame van Italiaanse komaf, geboren en opgegroeid in Duitsland, Duits als voertaal dus.
Afgelopen weekend al eens gebeld, was ze helaas afwezig, werkt gelukkig soms ook op zaterdag of zondag, van tevoren ff bellen dus.

MassageWereld Mönchengladbach de Ultieme erotische massage
MassageWereld Mönchengladbach: ontmoet in onze erotische massagesalon in Mönchengladbach (bij Roermond) de meest opwindende erotische masseuses voor erotische massages (Body 2 Body massage, Thaise massage, Tantra massage,…)
Dan de massage zelf, na vooraf een geile opfrisbeurt onder de douche krijg je een hele zachte maar super sensuele B2B, vooral het kriebelen/krabben met haar nagels beviel me super, verdwaalt handje langs je billen/ballen stookt het vuurtje al een beetje op. Na omdraaien kijkt ze je voortdurend geil aan met haar mooie ogen en blijft over je heen glijden. Haar, met respect, aanraken/strelen is geen probleem, lijkt ze niet onprettig te vinden iig.
Een 20-tal minuten voor einde begint ze naar een HE te werken, op mijn aangeven doet ze dat langzaam en intens met goed resultaat tot gevolg, heftig orgasme mijn deel, ze was verbaasd hoe lang dat aanhield.

Ze heeft een nieuwe vaste klant erbij, wil meer/vaker dus.

Nb;
in tegenstelling tot de Nederlandse salons betaal je hier achteraf.