Recensie Luciana, Club Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nacho1

Vaste klant
138
15/06/22
121
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag omstreeks 13.20u kwam ik toe bij mijn favoriete privéhuis. Het leek druk te zijn, want de parking achter het huis stond vol met 3 wagens. Dan ben ik even buiten het huis gaan parkeren.
De dame die opende, stelde me voor aan 3 dames die op een rijtje stonden. Ik koos voor de middelste en die heette Luciana.

Luciana is een wat gezette dame uit Colombia van misschien een jaar of 45 op de teller. Nogal klein van gestalte, ik schat 158 cm. Op de kamer deed ze keihard haar best en er werd geneukt in zo'n 3 standjes en daarna heeft ze nog gepijpt en me afgetrokken. Kussen deed ze ook, je voelde ook wel een heel klein tongetje. In niets te vergelijken met de super girlfriend experience die ik mocht beleven tijdens mijn happy hour (zie reactie bij Lucy).

Ik kan alleen maar zeggen dat ik vandaag 2 keer een topervaring heb gehad met beide heerlijke dames.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kort samengevat is Luciana iemand die met passie jou pijpt en kust. Bij mij gaf ze ook veel tongzoenen waarvan ik nog kan leren.
Omdat ik snel klaarkwam gaf ze mij nog een stevige massage.

Ze is de kleine, zwaardere Colombiaans versie van Amy Winehouse. Zeker de moeite!

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50 + 20 fooi
De namiddag (16.00 uur) langsgeweest om eens te proeven van Luciana. Bij het binnenkomen had ik direct gevraagd naar haar zodat ik zelfs de andere meisjes niet heb gezien. Ik weet dus ook niet hoeveel er in de line-up stonden. Het was de eerste keer dat ik haar zag.
Ik had het bericht van Nacho hierboven goed gelezen en wist dus hoe ze er ongeveer zou uitzien. Er zijn waarschijnlijke jongere (niet waarschijnlijk, maar zeker) en tengerder dames, maar ik wou Luciana zeker proberen op basis van de goede review. Inderdaad ongeveer 1.60 m, niet dik maar ook niet mager (net goed voor mij), mooi lang zwart haar en een dikke poep (dat hebben die Zuid-Amerikaanse dames bijna allemaal).
Bij het naar boven gaan eens zachtjes op haar billen geklapt en dat kon ze appreciëren. Ze spreekt slechts enkele woordjes Engels, zodat het 'gesprek' vooral in mijn zeer gebrekkig Spaans verliep, gecombineerd met haar gebrekkig Engels. Soms zei ze enkele volzinnen in het Spaans, die ik helemaal niet begreep maar klaarblijkelijk wel grappig waren :).
Tijdens het obligate wasje vooraf in de badkamer gaf ze al enkele keren een dikke smakkerd met haar tong en beet ze al eens in mijn tepels. Goede opwarmer! Op de kamer heeft ze me eerst rechtstaand langdurig zitten kussen: echte diepe tongen (eerst had ik wel een drankje moeten drinken, ik vermoed ontsmetter), in mijn nek, borsten, rug ... Zelden meegemaakt. Dan op bed beland waar ze verder zoende, maar ook opschoof naar beneden om zich toe te leggen op mijn tepels en borsten: masseren, bijten ... Zalig. Toen vroeg ze of ik graag een vinger of een dildo in mijn kontje had. Niet moeten nadenken en na een minuutje zat er een dildo met condoom in pijn holletje. In het begin zeer voorzichtig maar al snel helemaal.
Ze dacht dat het toen tijd was om tegelijk mijn piemel te pijpen, maar ook zeker mijn balletjes en de regio net boven mijn kontje (waar de dildo instak). Ook dit van een zelden genoten kwaliteit. Dat deed ze ik vroeg om ermee te stoppen want ik ging klaarkomen, terwijl ik ze nog even wou likken. Geen probleem en ik kon snel merken dat ze dit zeer graag had, zeker de regio rond haar clitoris. Ze duwde mijn hoofd een beetje naar boven zodat het op de plaats was die ze wenste. Dat was zeker geen fake, ik kon echt merken dat ze ervan genoot. Ik was echt heet en wou ze neuken, maar ondertussen was mijn geval te slap geworden. Geen probleem, ik moet op haar gaan zitten en ze pijpte me terug stijf. Toen wou ik zo graag klaarkomen dat ik haar niet heb geneukt, maar me heb klaargetrokken op haar buik.
Ze was zeer bekommerd en vroeg enkele keren of ze het goed had gedaan, of in tevreden was enz. Toen ik zei dat ze 10 op 10 had kwam er een big smile. Ze zei ook dat ze er van genoten had, zeker van mijn likbeurt van haar clitje (niet gefaked).
Dus misschien niet de dame die direct uit de line-up zou kiezen, maar wat een heet geval. Hoewel ik graag telkens een andere dame neem in Mabuhay (wat meestal lukt), ga ik volgende keer toch opnieuw Luciana nemen, tenminste als ze vrij is. Eigenlijk is het dus niet wijs om deze review te schrijven, want nu gaan jullie vragen naar Luciana en is ze niet vrij voor mij ...:(. Maar geniet er toch maar van, want er zijn nog genoeg andere schatjes in Mabuhay voor mij.
Oh ja, ik heb ook nog mijn vinger in haar kontje mogen steken toen ik haar aan het likken was. Ook dat vond ze fijn want ze zei dat ik zeker iets dieper mocht steken.

Terug
Bovenaan Onderaan