Recensie Lucia, Zutendaal (Voorheen Bilzen) 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waw! Mooi!
Nu... persoonlijk zou ik dan eerst gaan voor de stevige pijpbeurt. Dan natuurlijk zo scherp dat ik wil neuken... En dan op het eind klaarkomen in haar mond.

Ja! Lucia staat nog op m'n 'wishlist'!

Waw! Mooi!
Nu... persoonlijk zou ik dan eerst gaan voor de stevige pijpbeurt. Dan natuurlijk zo scherp dat ik wil neuken... En dan op het eind klaarkomen in haar mond.

Ja! Lucia staat nog op m'n 'wishlist'!
Zeker doen! Ja, khad echt nog eens nood aan enkel een pure blowjob. Ga nog wel eens terug voor ze doggy te doen.

Hallo... fans van lucia,

Afgelopen week ook bij haar langs geweest en ik begrijp niet waarom ze zoveel lofzang krijgt...?? Afgesproken om 14 uur ''D-Day'', ze antwoord direct en heel vriendelijk, aangekomen op de parking bij het gemeentehuis zegt ze opeens dat ze een klant heeft over 25 minuten, terwijl mijn date al langer als 4 uur vast lag !!!
Ik mag toch naar binnen, vriendelijk 150 euro betaald en wat kussen/tongzoenen...
het tongzoenen was heeel terug houdend... intussen uitgedaan en op bed beland... wat liggen strelen enzo, enzo en dan ging ze mij toch pijpen met een doekje, pffff (waarom?) Ik was wel geil en had al 3 weken geen sex meer gehad en ze is wel knap hoor, maar er was geen klik... tijdens de date keek ze zeker 3x naar haar gsm, omdat de volgende klant ook op de parking was aan het wachten... zoiets doe je gewoon niet..!!! Ik ga niet te veel in details gaan maar voor mij is ze echt GeeN toppertje, Ik ben er 40 minuten geweest en heb 1 Uur betaald !!!! ik begrijp jullie mannen soms niet, leggen jullie de Lat Echt zo Laag ofzo, ik geef haar een 5 of 6 op 10. Er zijn veeeeel betere in de buurt.
Herhalingsgevaar voor Mij 0 %, succes wandelaars, jullie mogen haar hebben... Ella van Genk is zeker beter...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan