Recensie Lucia, Private Dreamgirls, Hasselt 4,21 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-lucia-26-jaar.html
Totale kosten (in euro)
160
Enkele weken geleden was Lucia mijn eerste ervaring bij Dream Girls. Het is me best bevallen!

Liefst had ik eens gezien hoe Nora er in het echt uitzag, maar ze ging nog de hele dag bezig zijn. Behalve Lucia was er nog een blonde vrouw, ik denk uit Oost-Europa, wiens naam ik vergeten ben.

Aangezien het voor mij allemaal wat nieuw was, nam zij het heft in handen en gingen we rustig van start.
Ze kust zeer enthousiast!
Die dag had ze haar haar in 2 dotjes, wat ik wel knap vond. Ook haar accent is leuk!
Toen ik de eerste keer klaar was gekomen, hebben we wat gepraat, terwijl ze mij masseerde. Die massage stelde niet heel veel voor, maar het gesprek was fijn.

Tijdens de massage werd alles daar beneden weer wakker en vroeg ze: "neuken?" Wat we dan nog eens deden. :)

Ik vond de ervaring bij Dream Girls in het algemeen wel goed - ik ga er nog wel eens terug. Misschien wel met Lucia. ;)

leuk 10 min aan de wasbak ....en dan nog eens 160 euro vragen komaan zeg..... en dat voor een uurtje... dat amper 50 min sex hebben
Jup, als ge gaat voor 30 minuten, laten u ze nog wat extra op de kamer wachten vooraleer ze komt, dan naar de badkamer, nog eens 5 tal minuten verloren, op bed 15 minuten en ge kunt vertrekken.
Dreamgirls moet men veranderen door oplichtersgirls.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag opnieuw bij Lucia geweest na lange tijd. Het was wel de beste keer van alle momenten met haar. Heel fris en vrolijk. Een zotte meid die heel lekker is. Ze was boven verwachting goed vandaag. Alles erop en eraan. Ik ga zeker terug. Ze kreeg hem helemaal in haar mondje. Lekker. Bij mij heeft ze haar tijd helemaal volgemaakt. Ik heb ook niet zo heel lang moeten wachten op de kamer. Zal er misschien ook van afhangen als ze je kennen of niet. Ik ga wel vooral bij vrouwen die ik al gehad heb daar. De nieuwe ken ik zo niet.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Geile donder dit hoor. Kwam inderdaad dansend de kamer op. Even gedoucht en daarna begon het spel. Heel passioneel en sensueel. Beetje dansend opwarmen, billen tegen m'n jongeheer. Kusjes gegeven in de nek, kon ze waarderen.

Haar ook even goed opgewarmd door haar klaar te beffen, Leek het ook te appreciëren dat ik haar kontgaatje meepakte. Daarna pijpen zonder, lekker maar soms beetje ruw. Had er absoluut zin in, kon niet van me afblijven, begeleide mijn vingers precies waar ze die wilde hebben. Met twee vingers haar gspot gemasseerd, ze werd hartstikke wild en vroeg later of ik dat nog eens wilde doen en haar wilde laten komen. Ontzettend geil.

Zeker 40 minuten bezig geweest met elkaar bevredigen, ze vond het vingertje tegen haar kontgaatje aan ook absoluut niet vervelend ;).

Afgesloten met doggy maar dat hield ik niet lang meer vol door al dat gepijp. Nog even na mogen genieten terwijl ze me masseerde. Kreeg een lief bedankje dat ze ervan had genoten en dat was volledig insgelijks.

Nog even vlug gedoucht en zeer voldaan weer in de auto gestapt. Echt een lieve, leuke en wilde dame. Heerlijk uurtje genoten.

Terug
Bovenaan Onderaan