- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.privehuishod.nl/lucia/
- Totale kosten (in euro)
- 200
Over de afgelopen maand was ik één van de prijswinnaars. Altijd een mooie meevaller. Maandag moest ik voor mijn werk weer in midden-Nederland zijn en ik kon het agenda technisch zo regelen dat ik een uurtje over had. De afgelopen 4 jaar ben ik regelmatig bij HOD geweest en in de begin periode best een aantal keren met Lucia afgesproken. De laatste tijd paste het niet qua agenda, dus het was even geleden dat wij een date hadden. Ik had mij dit jaar voorgenomen om weer een keer met Lucia af te spreken.
Maandagmorgen met HOD gebeld en gelukkig was Lucia aanwezig op het door mij gewenste tijdstip. Ik was keurig op tijd bij HOD. Ik werd keurig ontvangen door de gastdame en mee genomen eerst naar de ontvangstkamer. Daar de financiën afgewikkeld, en vervolgens naar kamer 4. Lucia was daar ook al, en het was een geweldig ontvangst. Het is en blijft een mooie dame. Na het vertrouwde wasje bij de wasbak snel door naar het bed. Lucia heeft een geweldige sexdrive en inzet. Ik had in het verleden al eens een paar standjes met haar doorgenomen die nieuw voor mij waren en ook dit keer zijn we wat betreft op herhaling geweest. De exacte details van wat er gebeurd is blijft tussen Lucia en mij.
Lucia is een mooie dame, zij spreekt op een grappige manier Nederlands. Zij heeft prachtige en gevoelige borsten waar je mooi mee kunt spelen. Kortom: ik heb mij een uur meer dan goed vermaakt, en meer dan goed besteedt.
Lucia, dank je wel.
Maandagmorgen met HOD gebeld en gelukkig was Lucia aanwezig op het door mij gewenste tijdstip. Ik was keurig op tijd bij HOD. Ik werd keurig ontvangen door de gastdame en mee genomen eerst naar de ontvangstkamer. Daar de financiën afgewikkeld, en vervolgens naar kamer 4. Lucia was daar ook al, en het was een geweldig ontvangst. Het is en blijft een mooie dame. Na het vertrouwde wasje bij de wasbak snel door naar het bed. Lucia heeft een geweldige sexdrive en inzet. Ik had in het verleden al eens een paar standjes met haar doorgenomen die nieuw voor mij waren en ook dit keer zijn we wat betreft op herhaling geweest. De exacte details van wat er gebeurd is blijft tussen Lucia en mij.
Lucia is een mooie dame, zij spreekt op een grappige manier Nederlands. Zij heeft prachtige en gevoelige borsten waar je mooi mee kunt spelen. Kortom: ik heb mij een uur meer dan goed vermaakt, en meer dan goed besteedt.
Lucia, dank je wel.