Zeker weten! OMG!Dat is idd Lucia
Die kan geweldig goed pijpen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker weten! OMG!Dat is idd Lucia
Vrijdag bij mila geweest was top heeft mij heel lang gepijpt en het neuken was ook dik in orde heb al terug goesting.Is zij de beste in t huis momenteel?
28 juli is ze weg vertelde ze me vandaagBinnen 3 weken in de buurt. Hopelijk is er dan nog...
Ik dacht dat het hier over Lucia gaat!Vrijdag bij mila geweest
Toppertje en Lucia ook!Vrijdag bij mila geweest was top heeft mij heel lang gepijpt en het neuken was ook dik in orde heb al terug goesting.
Volgens mij welDat is idd Lucia
Dit is een klasbak!!!Ja! Geweldige meid he!
Met condoom was vroeger zonder condoom was inderdaad goed maar heb al betere gehad.Deze Lucia is een toppertje met een service "hors categorie" zoals ik ze nog niet al te vaak ben tegengekomen!
Champions League niveau in kamer 4 op de bovenverdieping. Heel gezellig ingericht met kaarsjes en schemerverlichting.
De badkamer is ook heel verzorgd met ruime inloopdouche.
Lucia weet perfect hoe ze een klant moet inschatten en vervolgens laten genieten.
Ikzelf ben een zachtaardig type die opwarming nodig heeft en dat had ze ook perfect begrepen.
Een vlotte babbel in goed Engels maakte het aangenaam en relaxed samenzijn met deze dame.
Een perfect uitgevoerde blowjob MET condoom. Veel beter dan sommige dames zonder condoom!
Als je dat kan dan ken je de knepen van het vak wat mij doet vermoeden dat deze Lucia al heel wat jaren ervaring heeft.
In totaal 4 standjes uitgevoerd!
Cowgirl, Reverse Cowgirl, Doggy en Missionaris.
Telkens ze merkte dat ik ging klaarkomen wisselde ze van standje...
Hierdoor zijn we bijna 25 minuten vol aan het sexen geweest wat toch echt wel het maximum is voor een bezoek van een half uur.
Nadien nog efkes onder de douche en helaas afscheid moeten nemen met een innige zoen en knuffel.
Toen ik al fluitend terug naar mijn auto huppelde, dacht ik:
"Man, man, dit was nog eens een echt pareltje!"
Ge gaat verdorie heel goed moeten zoeken om nog iets beter te vinden voor dat geld!
Groeten,
Window Shopper
Hey, ik dacht dat ze in Kontich ontving maar ze zal terug verhuist zijn ?Deze Lucia is een toppertje met een service "hors categorie" zoals ik ze nog niet al te vaak ben tegengekomen!
Champions League niveau in kamer 4 op de bovenverdieping. Heel gezellig ingericht met kaarsjes en schemerverlichting.
De badkamer is ook heel verzorgd met ruime inloopdouche.
Lucia weet perfect hoe ze een klant moet inschatten en vervolgens laten genieten.
Ikzelf ben een zachtaardig type die opwarming nodig heeft en dat had ze ook perfect begrepen.
Een vlotte babbel in goed Engels maakte het aangenaam en relaxed samenzijn met deze dame.
Een perfect uitgevoerde blowjob MET condoom. Veel beter dan sommige dames zonder condoom!
Als je dat kan dan ken je de knepen van het vak wat mij doet vermoeden dat deze Lucia al heel wat jaren ervaring heeft.
In totaal 4 standjes uitgevoerd!
Cowgirl, Reverse Cowgirl, Doggy en Missionaris.
Telkens als ze merkte dat ik ging klaarkomen wisselde ze van standje...
Hierdoor zijn we bijna 25 minuten vol aan het sexen geweest wat toch echt wel het maximum is voor een bezoek van een half uur.
Nadien nog efkes onder de douche en helaas afscheid moeten nemen met een innige zoen en knuffel.
Toen ik al fluitend terug naar mijn auto huppelde, dacht ik:
"Man, man, dit was nog eens een echt pareltje!"
Ge gaat verdorie heel goed moeten zoeken om nog iets beter te vinden voor die prijs!
Groeten,
Window Shopper
In dat geval kan ik u Lorena 1 aanraden in Kontich. Die heb ik ook al eens bezocht onder de naam Manuela en die is heel goed ook.Hey, ik dacht dat ze in Kontich ontving maar ze zal terug verhuist zijn ?
Het is moeilijk om een halve dag recup te nemen als ze plotseling van locatie veranderen.
Het begint met de dag ingewikkelder te worden want er zitten in Kontich momenteel 2 Lorena's en de eerste heette vroeger Manuela en ze zat bij Soraya's Palace.
Man man... Dan heeft ze een pruik op he dat kan niet anders? Ik had ze totaal niet herkend!Dat is beide dezelfde dame, je kan je inbeelden waarom ik in mijn recensie zei dat ze niet op de foto's trok. Jij dacht zelfs dat het twee andere dames waren
Amai, gij loopt paar maanden achterZe is telkens voor enkele weken in Waasmunster, en dan vliegt ze met een zak vol centen naar Spanje, waar heel haar familie (plus kinderen) woont. Dan kan gans de familie daar in Madrid weer eten kopen voor een tijdje.
Wanneer je naar Emmanuela's Angels rijdt, dan kom je terecht in de bossen van Waasmunster, met de duurste villa's van Oost-Vlaanderen (genre Sint-Martens-Latem). Je denkt, waar kom ik nu terecht. Maar ...
Bij het huisnummer waar je moet zijn word je verwelkomd door metershoog onkruid. Je rijdt de oude asfaltbrokken zo uit de grond. Het huis in kwestie is compleet afgetakeld en niet onderhouden.
Vroeg of laat stort de boel hier in mekaar, en .... zet een projectontwikkelaar er een pracht van een villa op ! )
Draagt zeker geen pruik.Man man... Dan heeft ze een pruik op he dat kan niet anders? Ik had ze totaal niet herkend!
Dan is het toch wel heeeel straf dat je van een typisch Afro kroezelkapsel opeens naar zwart lang sluik haar kan gaan...Draagt zeker geen pruik.
Naturel haar heeft ze .
Maar ze kan er vanalles mee doen.
Ik had ze ook al herkend dat manuela en lorena dezelfde dame zijn.
Je mag niet vergeten dat het vrouwen blijven e .Dan is het toch wel heeeel straf dat je van een typisch Afro kroezelkapsel opeens naar zwart lang sluik haar kan gaan...
Ik moest in ieder geval heel goed kijken
Hahaha,Je mag niet vergeten dat het vrouwen blijven e .
Je zou soms nogal raar opkijken hoe sommige zich kunnen veranderen.
In Gent ook eens bij een Roemeense geweest met krullen .
Erna nog eens bij geweest en ze vraagdr achteraf of ik ze niet me niet meer herinnerde.
Blijkbaar had ik ze al eens bezocht en ze moest erom lachen dat ik haar niet meer herkende
met een stijltang had ze haar haar helemaal veranderd.
Voilà zie, mijn voorspelling is uitgekomen : gebouw in Waasmunster is ingestort !Amai, gij loopt paar maanden achter