Recensie Lucia, Emmanuela's Angels, Temse 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
907
23/07/21
778
43
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Vrijdagavond nog eens op bezoek geweest in dit toch wel gezellig privehuis.
Binnengelaten door de vriendelijke patron en hij kon mij maar 1 dame presenteren. Het was leyla. Leyla is niet echt bepaald mijn smaak type en dat maakte ik over aan de patron. Hij vertelde me dat een halfuurtje later lucia zou vrijkomen. Dan maar een halfuurtje later terug naar binnen gegaan waar de patron vroeg aan lucia om zich te presenteren. Knappe jonge blond bruin harige dame en ze had een sexy lingerie outfitje aan. Ze was direct ook in de moed want ze gaf ne meteen ook een zoen op de mond. Ik mocht haar volgen de trap op en we maakten beter kennis in haar toch wel vrij ruime en propere jamer. We zochten elkaar op op te tongzoen en we knuffelde elkaar ook graag. Ze vroeg me om haar dan te volgen naar de badkamer waar ze mijn kroketje en mijn ballen zalig waste. Ze vond het nu al dik in orde dat hij al zo hard stond en we moesten feitelijk nog beginnen in de speelkamer. You are Hot baby vertelde ze met een dikke knipoog. Engels begrijpt ze een heel klein beetje maar niet zo goed. Ze spreekt Spaans. Erna mocht ik haar op bed leggen en mocht ik beginnen spelen en likken net gaar natuurlijke borsten. Klein b cupje maar voor mij wel de perfecte mooie borsten. Ze kon er wel van genieten. Erna zakte ze naar beneden af waar ze me een lekkere en lange pijpbeert faf gepaard met nu en dan eens deeptroat. Lekker van genoten en ze nam ook lekker mijn ballen mee . Echt zalig. Dan vroeg ik of ik gaar mocht verwennen en ze stemde meteen met de glimlach toe. Ze kwam naar boven toe en ze gooide haar rechterbeen over mij zodanig dat ik haar in 69 mocht likken. Ze kronkelde wel van genot gad ik de indruk en ze spande ook serieus gaar spieren op. Wat kan wijzen dat ze misschien was klaargekomen. Dan Erna vroeg ik of ik haar nog wat mocht verder beffen en een kamerbreede glimlach was het antwoord op mijn vraag ze is niet kaal naar ook niet puur natuur . Laat ons zeggen er tussenin . Zexheeft wel een lekker fris poesje watcik uitgebreid nochtans likken. Erna was het tijd om mijn zaad te lozen want met al haar lekker pijpen stond ik op het ontploffen. Ze kwam in missionaris op mij zitten en ze reed je in een no time klaar. Een serieuze sperma lozing was get resultaat. Ze bleef nog een beetje op mij zitten wat ik altijd positief vind aan een dame want anders lig je nog klaar te komen en trekken ze hun dan al eruit. Goede ervaring toch wel met haar deze knappe dame gehad. Ze komt van Spanje. 29 april is haar laatste dag en in juli zou ze blijkbaar al terugkomen. Erna nog een stevige knuffel gekregen en een tongzoen .

Terug
Bovenaan Onderaan