Recensie Lucia, Ebony goddess of pleasure, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wilde haar weleens proberen afspraak gemaakt incl. spuiten van haar kant. In het echt is het ook een lekker ding om te zien. Haar pik staat snel overeind bij het pijpen en dan wordt het een flinke jongen plus een flinke zak met ballen eronder. Heb me in verschillende standjes laten uitwonen door haar tot ze op een gegeven moment aangaf klaar te komen, Rubber eraf en zij staand voor mij rukken en damn ik kreeg me toch een lading sperma in gezicht en mond en nooit eerder gedaan maar geil alles doorgeslikt. Voor herhaling vatbaar iig

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
21
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ken haar van toen ze nog in België werkte en adverteerde als Helena. Heb haar een tiental keren ontmoet in Antwerpen en Brussel. En ik kan enkel betreuren dat ze niet meer naar het zuiden komt, want ze prijkt echt wel in m'n top 5-ervaringen met transmeisjes. Heel clean, alles rook altijd naar bloemetjes :), fijn persoon in de omgang (wat Spaans spreken helpt een eind in die context), en vooral een onvermoeibare neukster. Keiharde erectie die ze moeiteloos een uur kon behouden terwijl ze me genadeloos neukte in keel&kont. Wat foto's in bijlage als bewijs :) En ja, foto 2 is ball's deep in m'n sterretje, heerlijk hoe ze me toen heeft afgepaald.
Ik betaalde meestal extra voor haar cumshot, ze is een van de weinige transmeisjes die je effectief kan klaarpijpen tot ze in je bek schiet - velen moeten hemel en aarde bewegen om er 2 miezerige druppels uit te persen.
Helena/Lucia: als je dit leest, kom dan ajb eens een maand naar Vlaanderen, we missen je :)

Bijlagen

• 20230109_165222 - frame at 2m48s.jpg
    20230109_165222 - frame at 2m48s.jpg
    70,5 KB · Weergaven: 327
  • 20230109_170014 - frame at 1m46s.jpg
    20230109_170014 - frame at 1m46s.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 333
Afgelopen week heb ik haar een appje gestuurd. En kon met zo'n uur langs komen. Er naartoe gereden om zo'n 5 minuten van te voren naar het huisnummer te vragen die ik vervolgens niet kreeg. Toen nog kwartier gewacht en was er wel weer klaar mee (2e dit...) en toch eens met haar afgesproken wat wel goed bevallen was
Eigenlijk wel een beetje zelfde geval als ik heb gehad, zie wat verder terug in dit onderwerp

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar gedate in de buurt van Nemo museum. Wat mij verraste is dat ze klein is en net zo knap is als op de foto's. Ze is aardig en heel relax.

Ik heb haar eerst lang gepijpt en lucia heeft een grote en dikke lul. Had er moeite mee. Ze is heel schoon en ruikt heerlijk. Dit was mijn eerste black Dick.

Hierna ging ze onze beiden lullen samen aftrekken en kwam al heel snel klaar. Ik mocht ook video's maken van haar lul. Tongzoenen ontweek ze. Maar wel waard voor nog een date. Na 1 keer klaarkomen had ik geen zin meer, omdat ik toch meer op vrouwen val.

Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2346021-lucia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een tijdje terug bij d'r geweest in Almere, nog geen vijf minuten lopen vanaf het station. Ze was toen net in Almere aangekomen en ik was haar eerste klant. Ik vind haar knap; mooi gezichtje en een goed afgetraind lijf en tussen haar benen een heerlijke lul. Ik ben vaak niet zo van het pijpen, maar deze is gewoon echt mooi en lekker en ik kon het niet weerstaan haar te pijpen. Mooie, lange, dikke, stevige lul die ook goed hard wordt. Daarna moest ik in doggy plaatsnemen en heeft ze me nog even gerimd, wat ze met niet veel overtuiging deed, voordat we overgingen tot neuken.

Ik werd in missionaris gelegd en voorzichtig, rustig, drukte ze haar heerlijke harde paal naar binnen. Heerlijk... ze heeft me eerst in missionaris geneukt, daarna ik op m'n buik liggen en zij bovenop, daarna nog (hard) in doggy geneukt (ze hield me stevig vast, maar geregeld streelde ze ook met haar handen over m'n lichaam) en daarna heeft ze me weer in missionaris geneukt. Ze wilde klaarkomen. Ik vroeg waar. "In your ass baby," zei ze en kort daarna kwam ze in me klaar. Een paar minuten later was ze weer op oorlogssterkte en heeft ze me nog een keer in missionaris geneukt, tot ze weer klaarkwam. Ze wilde eigenlijk samen klaarkomen, maar m'n lul werkte niet echt mee. Daarna nog wat gestreeld en heb ik in doggy voor haar geposeerd. Ze streelde me met een hand en trok m'n billen uit elkaar met de andere zodat ze naar m'n gaatje kon kijken. Ze werd weer wat stijver en er volgde nog een derde sessie. Deze keer kwam ze volgens mij niet klaar en de tijd was inmiddels ook verstreken. Achteraf nog even kort gebabbeld en daarna ben ik weggegaan.

Fijne date gehad. Ze ziet er goed uit, heeft een mooi lichaam, rook fris, heeft een prachtige lul, en ze gaf aan liever "top" dan "bottom" te zijn. Ze kan ook een beetje Nederlands. Als enig minpuntje zou ik kunnen zeggen dat haar techniek misschien niet de beste is en dat ze het ook wel van d'r formaat moet hebben (vandaar vier sterren ipv vijf). Desalniettemin goeie seks gehad en ze gaat me zeker terugzien.

Terug
Bovenaan Onderaan