Ik ben een tijdje terug bij d'r geweest in Almere, nog geen vijf minuten lopen vanaf het station. Ze was toen net in Almere aangekomen en ik was haar eerste klant. Ik vind haar knap; mooi gezichtje en een goed afgetraind lijf en tussen haar benen een heerlijke lul. Ik ben vaak niet zo van het pijpen, maar deze is gewoon echt mooi en lekker en ik kon het niet weerstaan haar te pijpen. Mooie, lange, dikke, stevige lul die ook goed hard wordt. Daarna moest ik in doggy plaatsnemen en heeft ze me nog even gerimd, wat ze met niet veel overtuiging deed, voordat we overgingen tot neuken.
Ik werd in missionaris gelegd en voorzichtig, rustig, drukte ze haar heerlijke harde paal naar binnen. Heerlijk... ze heeft me eerst in missionaris geneukt, daarna ik op m'n buik liggen en zij bovenop, daarna nog (hard) in doggy geneukt (ze hield me stevig vast, maar geregeld streelde ze ook met haar handen over m'n lichaam) en daarna heeft ze me weer in missionaris geneukt. Ze wilde klaarkomen. Ik vroeg waar. "In your ass baby," zei ze en kort daarna kwam ze in me klaar. Een paar minuten later was ze weer op oorlogssterkte en heeft ze me nog een keer in missionaris geneukt, tot ze weer klaarkwam. Ze wilde eigenlijk samen klaarkomen, maar m'n lul werkte niet echt mee. Daarna nog wat gestreeld en heb ik in doggy voor haar geposeerd. Ze streelde me met een hand en trok m'n billen uit elkaar met de andere zodat ze naar m'n gaatje kon kijken. Ze werd weer wat stijver en er volgde nog een derde sessie. Deze keer kwam ze volgens mij niet klaar en de tijd was inmiddels ook verstreken. Achteraf nog even kort gebabbeld en daarna ben ik weggegaan.
Fijne date gehad. Ze ziet er goed uit, heeft een mooi lichaam, rook fris, heeft een prachtige lul, en ze gaf aan liever "top" dan "bottom" te zijn. Ze kan ook een beetje Nederlands. Als enig minpuntje zou ik kunnen zeggen dat haar techniek misschien niet de beste is en dat ze het ook wel van d'r formaat moet hebben (vandaar vier sterren ipv vijf). Desalniettemin goeie seks gehad en ze gaat me zeker terugzien.