Had een afspraak gemaakt met Lucia rond het middaguur, maar deze ging niet door, ze had zich verslapen en was daarna bezig tot 15.00 uur. Nieuwe afspraak uiteindelijk om 20.00 uur s"avonds in een wijk in Amstelveen met vrij parkeren.
Moest toch effe kennismaken met deze mooie trans met een grote pik, volgens videos en foto's. Voor een uur betaald, dus 200€ neergelegd.
Zoenen doet ze niet echt, in ieder geval niet met deze ouwe lul.
Uit de kleren allebei en ze ziet er exact zo uit als op de foto's, stunning naar mijn idee en smaak. Hier betaal je voor zei ze.
Ze heeft een paar stevige D-cups, die wat gespannen op haar body staan, plastic fantastic.
Haar nog slappe pik in mijn mond genomen en daar werd deze al snel groter en groter, zeker 20 cm, mischien wel de 21 cm die ze zelf claimt te hebben.
Achterover op het bed gaan liggenen zekwam bovenop mij zitten en masseerde mijn pik hard, ze nam allebei de pikken in een hand en masseerde verder.
Haar pik is een stuk groter als de mijne, maar oke, daar kwam ik ook voor.
Daarna heeft ze mij lekker lang geneukt met die grote pik.
In het begin deed het wat pijn, dus ze moest zich effe inhouden.
Maar eenmaal gewend aan het formaat heeft ze mij lekker geneukt, hard en afwisselend zacht en dan weer hard en snel.
ik moest mij aftrekken want ze wilde mijn melk, na een tijdje kwam ik klaar en ze neukte nog effe lekker door, tot ze ook klaar kwam.
Maar geen sperma in het condoom gezien.
Allebei de pikken werden slap en dat was het eigenlijk dan.
Ik wilde echter nog een tweede ronde, dus afgesproken dat ik haar zou neuken. Mijn pik weer halfstijf getrokken, Condoom erom en ze ging mij pijpen met condoom dus. Pijpen deed ze wel lekker en ze kon hem ook deepthroat nemen. Daarna was het tijd om haar in doggy te neuken, maar ondanks wat pogingen kreeg ik hem niet in haar kontgaatje in een niet 100% harde toestand. Dus de handdoek maar in de ring gegooid en de kleren weer aangetrokken. Ik had dus beter 150€ kunnen dokken voor 30 min, want ik stond ook nu na 35 min weer op straat. Maar oke leuke ervaring voor een keer, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, toch wat te veel proffessioneel.