Recensie Lucia, Casa Brugge 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevie

Wandelaar
37
27/08/22
44
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/open-lamazonia-nieuw-aanwezig-lucia-1000-tot-20u30.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bezoekje gebracht aan de prachtige dame Lucia. Zuiders type, prachtig lange haren, fijn gezichtje en een modellenlichaam. Na het douchen begon ze sensueel te kussen, mijn gereedschap wat te bewerken zodat hij onmiddellijk in parate staat stond. Eens op bed beland haar uitgebreid gebeft tot ze schokkend klaarkwam en mijn hoofd klemde tussen haar billen. Na terug wat tongzoenen en strelen kreeg ik een fantastische blowjob (zc) waarbij ze ook de ballen zachtjes likte. Ze kwam bovenop mij liggen, borsten in mijn gezicht, kussen waardoor ik bloedheet werd. Condoompje erond, zij op mij en doordat ze mij zo bronstig had gemaakt schoot ik mijn zaad al na enkele minuten. Wat een dame, lief, mooi, lekkere sex,… zeker voor herhaling vatbaar. Is er nog tot zondag en komt pas terug in augustus. Enige nadeel is dat haar Engels heel beperkt is.
 
Wat een verschijning !!

Fotomateriaal was al zeer veel belovend (en wordt bevestigd bij het bezoek), maar bij de 'verschijning' live, wist ze mij nog meer te bekoren.
Hygiene top, maar service was iets te 'afgemeten' voor mij.

Ik had er (ook) wel niet zo'n klik mee, vandaar de quotering van 'gemiddeld'. Maar dit is natuurlijk zeer subjectief (en wellicht van beide zijden).

Ik heb al betere dates gehad in dit zeer goed gerunde huis. Maar heren laat u zeker niet afschrikken door mijn typwerk hier op deze site als deze dame u zou aanspreken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://casa-brugge.com/lucia/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat ik in Brugge was voor een andere afspraak wilde ik tegelijk ook mijn eerste bezoek aan Casa Brugge doen. Rond 10u gebeld om een afspraak te maken. Ik kreeg de dame des huizes aan de lijn en informeerde als Nuria aanwezig was. Jammer genoeg was mijn eerste voorkeur in verlof. Uiteindelijk voor Lucia gekozen voor 1 uur.
Bij aankomst een drankje aangeboden gekregen. Na afrekening kwam Lucia mij ophalen om naar boven te gaan. Fotos zijn 100% accuraat: what you see is what you get. Een donkerharige Spaanse beauty met donkere ogen en een gebronsde huid. Gladgeschoren, zijdezachte huid. Ze had het setje aan dat ze op de fotos ook aan heeft. Ze heeft enkele kleine onopvallende tattoos die op de fotos niet te zien zijn.
Op de kamer ontkleedt en daarna naar de badkamer voor een douche en een mondspoeling. Daarna kon de pret beginnen.

Kusjes op haar lekkere lichaam, haar borsten en haar mond. Beetje rollebollen in bed en wat tongzoenen. Ik was al aan het geilen in de douche dus ik stond al een tijdje hard. Even de handen van ons beiden elkaars intieme delen laten verkennen en dan ging ze over tot pijpen. Ik gleed soepel in haar mond. Ze pijpt lekker. Ze had gerust nog minutenlang mogen doordoen maar toen ze vroeg of ik wilde neuken, wilde ik dat te graag om nee te zeggen. Condoom erover, wat glijmiddel en ze kwam op mij zitten. Ze bereed mij waarbij ik haar kontje vasthield. Op en neer, op en neer... zalig zicht op die borsten en haar kutje dat gepenetreerd werd. Ze kon dat niet zo lang volhouden en daarna gingen we over naar missionaris. Tijdens het neuken keek ze recht in mijn ogen wat het een extra dimensie gaf. Daarna veranderd naar doggy waarbij ik geilde op het beeld in de spiegel. Van traag en zachtjes naar soms harder en tot aan mijn ballen erin. Ik kreeg er niet genoeg van om bij haar naar binnen te glijden. Ze gaf kleine kreuntjes tijdens het neuken "si, si". Ik wil elke dame waar ik langsga ook altijd eens likken. Het vingertje heeft ze liever niet erbij dus dan maar mijn best gedaan met tonggymnastiek alleen. Na het beffen hingen er aan mijn kin toch wat sapjes die ze met een doekje wegveegde. Geeindigd (licht) tongzoenend in missionaris waarbij de drang om haar onder te spuiten de bovenhand haalde. Condoom eraf en klaargekomen op haar lichaam. Omdat ze lekker is en het alweer te lang geleden was, was mijn eerste schot weer een afstandschot dat op haar gezicht en een beetje in haar haar terecht kwam. De rest eindigde tussen haar borsten en op haar buik, een echt cumshot.
Ze was eerst niet zo tevreden dat het op haar gezicht en haar was maar ik verontschuldigde mij oprecht. Het was niet de bedoeling op haar gezicht te mikken maar het zag er wel geil uit. Met de natte doekjes mijzelf opgekuist terwijl ze naar de badkamer ging om de sporen af te wassen. Daarna nog een douche genomen, terug aangekleed terwijl zij de kamer opruimde.
Bij het naar buiten gaan nog een zoen op de mond en toen was het plezier uurtje alweer gedaan.

Ze spreekt inderdaad weinig engels maar met lichaamstaal, een glimlach en humor, buenos dias, mucho gracias, ... ben ik al ver geraakt.
Het was een goede keuze en goede neukpartij. Door deze review te schrijven herbeleef ik alles en begin ik er weer op te geilen.
Ik ga zeker nog terug naar Casa Brugge. Vriendelijke ontvangst, mooie propere omgeving met een klasse uitstraling.
Ik zou Lucia ook nog eens willen bezoeken. Jammer genoeg moet ik met mijn beperkte tijd en mijn beperkt budget kiezen en zou ik volgende keer wel voor Nuria willen gaan. Mia staat mij ook aan. Met zoveel lekkers wil ik eigenlijk van alle snoepjes daar proeven...
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan