Recensie Lucia, Amsterdam (8327410) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

keetar

Wandelaar
30
04/10/21
24
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8327410-lucia
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Lucia, in de kinky advertentie aangeprezen als Zuid Amerikaans, blijkt uit Spanje te komen. Maar daar kom ik pas aan het einde achter. Om te misleiden wordt me via Google translate duidelijk gemaakt. En daar hebben we eigenlijk het enige echte minpunt: Dame spreekt alleen spaans en werkelijk geen woord Engels. Dus alle communicatie gaat via de app.

Maar om bij het begin te beginnen. Ze ontvangt me in een appartementje in Amsterdam Nieuw West, vlakbij Station Sloterdijk. Ik wordt zonder problemen naar binnen geloodst. Boeking ging eenvoudig en snel. Er zit volgens mij iemand tussen.
Op de 9e etage wordt de deur geopend door een prachtig mooi dametje en ik wordt begroet met een mooie glimlach en twee zoenen.
De foto's op kinky suggeren (althans, dat vond ik) dat ze niet echt klein is. Maar ze is echt maximaal 1,60m. Maar verder is ze beeldschoon. Mooi strak figuurtje. Lekker zacht. Twee (flink geholpen) pronte c-cup borsten. En een hoop tattoos die echt goed gedaan zijn. Daarmee kun je ook zien dat ze echt wel de dame van de foto's is.

Anyway, met wat horten en stoten komen we op gang. Eerst lekker samen douchen. via de app krijg ik te horen dat haar haar niet nat mag worden. En toen dacht ik nog "oh god, het is een prinsesje". Maar dat bleek helemaal niet zo. Ze was heel leuk, aardig en was onder de indruk van mijn harde paal die ze lekker pijpte en daar ook goed de tijd voor nam.

Terug op de kamer ging ze verder met een uitgebreide pijpsessie. Het lukt niet om mijn hele staaf naar binnen te krijgen, maar ze deed tot tranen aan toe heel erg haar best. Bij dat pijpfeestje kwamen er wel wat doekjes aan te pas om het overtollige speeksel van mijn buik en benen af te vegen. Wel een grappige service.

Dan hoppa het condoom erom. Het was even zoeken naar een goed standje om te beginnen. Ze is echt heel petit en het bed best wel zacht. Dus dat was wel gehannes. Na een tijdje heeft ze me weer gepijpt en dat ging over een een geile 69. Ze deed niet moeilijk toen ik eerst één vinger en later twee vingers in haar prachtige poesje stak.

De neukpartij die daar weer op volgde ging veel beter. Sterker nog, die was heerlijk. Zij bovenop. Ik het prachtige uitzicht en kon lekker in haar stoten. Het tempo en de temperatuur gingen omhoog. Raampje open voor wat frisse lucht. Ik heb haar daarna nog geprobeerd om reverse cowgirl te doen, maar dat lukte niet goed. Toen maar overgegaan op doggy. Zij op het bed ik ernaast staan en haar stevig nemen.

Lekker afgemaakt in haar mondje.
Nog even opgefrist en nagekeuveld. Al met al een succesvolle date.
Ik vond haar een heel lekker snoepje. En dat snoepje blijft tot de 7e maart.

Terug
Bovenaan Onderaan