Na meerdere pogingen deze dame eindelijk eens te pakken gekregen. Ze verplaatst zich sneller door NL dan de gemiddelde corona uitbraak, dus het is lastig om haar te onderscheppen. Ze verpoost nu (kort?) in Zuid-Holland.
Locatie was schrikbarend, een afgeragd pand vol met troep, afbladderend behang, smerige vloerbedekking, eigenlijk alles was vies. Ontvangst op een kamer die zo mogelijk nog ranziger was, durfde mijn kleren bijna nergens neer te leggen. Overal lag zooi, de dame moest letterlijk het bed vrij maken. De kans dat het bedlinnen proper was is dus vrij klein. Ik was van plan een uur te gaan, maar heb dit ter plaatse gecorrigeerd in 30 minuten. Had natuurlijk gewoon weg moeten lopen, maar de nieuwsgierigheid (ander woord voor geilheid) naar de dame overwint dan toch.
Dame klopt 100% met haar foto's, maar was qua slonzigheid helaas gelijkwaardig aan de locatie. Ongewassen haren, slippers, een versleten legging, noem maar op. Zeer spijtig, want hetgene waar ik uiteindelijk voor kwam klopte zeker. Ze heeft een heerlijk curvy lichaam met twee borsten die de ellende bijna zouden kunnen compenseren. Communiceren is vrijwel niet te doen, maar de tijdloze communicatie van een geweldige tiet in je handen mag ook een naam hebben. Zoenen was mweh, plus dat ze ook hier niet fris was helaas. Pijpen - in tegenstelling tot wat afgesproken was - met condoom, al likt ze wel met plezier je ballen. Het neuken was best lekker, maar plichtmatig en je moet zelf de slingers ophangen. Als je daar eenmaal in zit lijkt ze wat los te komen en is het echt smullen van tieten en kont. Ze laat je rustig klaarkomen gelukkig, duwt je niet direct naar buiten.
Zodra de waas van het klaarkomen is opgetrokken tref je jezelf dus aan in een smerig pand en is het een kwestie van zo snel mogelijk wegwezen. Handen wassen is er niet bij, zou me verbazen als ze überhaupt stromend water hadden. Ik probeer dit soort locaties en toestanden liefst te vermijden en ben daar weer even fijntjes aan herinnerd.
Eigenlijk is ze heus zo kwaad niet, maar ze wordt duidelijk geleefd door het reizende circus waar ze in zit (had geen idee in welke stad ze zat en waar ze de volgende dag zou zijn). Dat alles geeft me toch een naar gevoel. Zou ze op een keurige plek zitten, zichzelf netjes verzorgen en wat fatsoenlijke kleding dragen, dat zou ik haar met liefde nareizen. Dat gaat nu absoluut nooit gebeuren.