- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7715456-luana#videos
- Totale kosten (in euro)
- 200
Nog geen officiële recensies op dit forum. Maar las wel een goeie ervaring bij whem onderwerp. Afspraak maken ging snel. Ontvangt op goed bereikbare plek wel groot appartementencomplex dus even zoeken naar de juiste ingang en verdieping en je komt buren tegen.
Bij binnenkomst zakelijk afhandeling, leek alsof ze geen zin had. Foto's kloppen, wel veel make-up op. Even douchen en liggen. Geen kusjes, geen tikjes op de billen, niet aan borsten zitten vanwege operatie, en ga zo maar door.
Ze kan je goed rijden met die kont die op en neer gaat. Maar verder was het niks. Denk dat ze veel vluggertjes doet. Want ik merkte dat ze geïrriteerd was dat ik na 30 min nog niet gekomen was..
Uiteindelijk afgemaakt en weer naar huis. Beetje balen want had voor dit geld ook een andere dame kunnen bezoeken.
Bij binnenkomst zakelijk afhandeling, leek alsof ze geen zin had. Foto's kloppen, wel veel make-up op. Even douchen en liggen. Geen kusjes, geen tikjes op de billen, niet aan borsten zitten vanwege operatie, en ga zo maar door.
Ze kan je goed rijden met die kont die op en neer gaat. Maar verder was het niks. Denk dat ze veel vluggertjes doet. Want ik merkte dat ze geïrriteerd was dat ik na 30 min nog niet gekomen was..
Uiteindelijk afgemaakt en weer naar huis. Beetje balen want had voor dit geld ook een andere dame kunnen bezoeken.