• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Louise

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hello Hello, you can find info here.

 
Het enigszins mystereuze bericht van Louise en de recensies over haar, hebben mij ertoe bewogen vandaag naar Castropp af te reizen. En daar heb ik geen spijt van.. Louise die hier Grace heet, was gelukkig aanwezig. Een stijlvolle, hele mooie dame waar ook een goed gesprek valt te voeren en die je op de kamer je in hemelse sferen weet te brengen. Ze (tong)zoent passievol, laat zich gaarne uitgebreid verwennen en zelf kom je ook in allerlei opzichten niets tekort. Ze vertelde nog een week in Penelope te blijven. Voor de liefhebber van een passievolle date met een stijlvolle , een must.
 
zaterdag 8 juni . penelope castrop rauxel . 125 KM van overloon vandaan. louise onder de naam grace getrofen in penelope

het duurde even voor dat ze tijd voor me had . maar op de kamer aangekomen on het feest beginnen . niks gelijk het bed op louise houd van tederherheid (tong)zoenen om graag tegen je aan staan na een 20 minuten zijn we het bed op gegaan wat kan deze dame pijpen . i heb er zo van genoten van haar pijp streel en zoen kunst dat er nog maar 10 minuten over waaren om me ruit te verschieten.

voor de gene die deze dvp nog in penelope willen bezoeken die moeten opschieten 11 juni vertrek ze naar huis
 
Laatst bewerkt:
Bonjour, working in Penelope was a special experience. I learned that i prefer to work in a club or privehuis. I like more the longer rooms so i can give better quality time and attention to my clients. I will come back to Holland end of july to work in Landhuisje again. 💋
 
The first days back in Hollande! I am overwhelmed with you're enthusiasm and lovely dates. 😊.
Write me a dm if you have any special requests. 😜 hope to see you soon.
Bisous 💋💋💋
 
Terug
Bovenaan Onderaan