Sushi-lover
Newbie
Helaas die oudere dus...Wie heeft je nou gemasseerd? Die jonge griet of dat oudere mokkel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas die oudere dus...Wie heeft je nou gemasseerd? Die jonge griet of dat oudere mokkel?
Kiki is een lieve meid, maar voor zover ik weet doet ze alleen het "handenarbeid". Goede massage met ontlading voor een goed prijs, wat wil je nog meer.Zowel Lilly als Kiki. Lilly is een 40 jaar oude dame met een lekker lichaam, kan echt wel lekker masseren en voor een paar euro's gaat ze ver in haar service.
Dit overigens na een tweetal bezoekjes, als ze weet wat voor een vlees ze in de kuip heeft, wees respectvol en de service is uitgebreid.
Kiki pas 1 keer bezocht, ik dacht dat ze zei 28 jaar en een heerlijk lichaam, goede service en een meer dan oke massage. Ben nog niet zover gegaan met haar, maar aangezien de service die zij biedt tijdens het eerste bezoekje denk ik dat er meer te halen valt.
Andere dames heb ik niet gezien daar, tijdens de 3 maal dat ik er ben geweest.
Douchen voor en na de massage is mogelijk in een grote en schone badruimte helemaal achterin de zaak.
Ben onlangs bij Li geweest en vond de massage en extra top!.Hopelijk een goed alternatief voor Li in Wesel en Asia in Moers.
Stuk minder ver rijden en toch nog blij ??
IKKE
Aha daar heb ik wat aan dus de extra reistijd is het dus dik waard.Succes, maar verwacht niet wat Li jou geeft.
Thnx voor de tip.Asia in Moers als een geprobeert?
Spreken buiten een beetje Duits, prima 'frans' !!