- 1.469
- 30/06/21
- 3.457
Is er iets van een website of agenda om te volgen?Die van vorige woensdag was alvast fe-no-me-naal.... wat een sexbeesten die drie....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs er iets van een website of agenda om te volgen?Die van vorige woensdag was alvast fe-no-me-naal.... wat een sexbeesten die drie....
En? Zijn jullie nog geweest? Nee zeker?Een leuke enthousiaste sfeer is altijd belangrijk. We zullen dan als koppel komen.
Nee, helaas nog geen tijd gehad. Maar, het lijkt ons wel leuk om eens te bezoeken. Vandaar mijn vraag hoe je op de hoogte gehouden kunt worden.En? Zijn jullie nog geweest? Nee zeker?
Nee, helaas nog geen tijd gehad. Maar, het lijkt ons wel leuk om eens te bezoeken. Vandaar mijn vraag hoe je op de hoogte gehouden kunt worden.
Het volgende feestje is op 29meiDe website is lottevdb.be
En? Kan ik jou en je prachtige vixen weer gaan ontmoeten de 29eNee, helaas nog geen tijd gehad. Maar, het lijkt ons wel leuk om eens te bezoeken. Vandaar mijn vraag hoe je op de hoogte gehouden kunt worden.
We hebben het bekeken, maar helaas is het niet mogelijk. Ze heeft verplichtingen vanwege haar studie. Bij slecht weer gaan we naar Hardcore Night in Fun4Two, maar bij goed weer zijn we gebonden aan familieverplichtingen.En? Kan ik jou en je prachtige vixen weer gaan ontmoeten de 29e
Ze zou een fantastische aanvulling zijn.
Morgen is er een feestjeHmm, als ik het lees is het misschien ook voor ons wel leuk om eens te kijken. Ik heb al meerdere leuke dingen gehoord over Buddha.
Is zo'n avond gangbang dan drukker dan overdag? Of net niet?Hoi!
Wie is er aanwezig in de buddha club morgen 29/05 feestje van lotte van den berg
Dat is toch niet te voorspellen..., ik zou zeggen drukker want meer mannen hebben tijd. Aan de andere kant hebben de meeste mannen ook verplichtingen thuis... Dus je weet het niet HahahaIs zo'n avond gangbang dan drukker dan overdag? Of net niet?
Klopt, maar helaas kunnen we niet. We houden het in de gaten en zodra we kunnen gaan we.Morgen is er een feestje
Wel zin in een kwartet mrt Mila, Lotte, Billie en niet te vergeten BritneyKlopt, maar helaas kunnen we niet. We houden het in de gaten en zodra we kunnen gaan we.
Huh? waar komt die 4e dame vandaan? inside information?Wel zin in een kwartet mrt Mila, Lotte, Billie en niet te vergeten Britney
Niets inside ik volg het forum. Kijk even naar wat @VixenandherStag schreef over mogelijke deelname.Huh? waar komt die 4e dame vandaan? inside information?
Ik hoop steeds dat er nog een andere aanwezige hier schrijft. Ik heb immers het meeste oog voor mijn hotwife (Britney). De andere dames zijn echter ook geweldig en druk bezig.@DaBart komt er nog een verslagje van je?
Deze van nu donderdag is enkel met Lotte op algemene vraag eens iets overdag te doen.Is er al een volgende GB gepland met Lotte en aanhang (ik zag wel al iets gepland in Frya Hulst maar lijkt me niet dat Britney daar bij zal zijn?
Volgende GB met ons drieën is 19juni (om 19u30) in de BuddhaclubIs er al een volgende GB gepland met Lotte en aanhang (ik zag wel al iets gepland in Frya Hulst maar lijkt me niet dat Britney daar bij zal zijn?
Fijn even vragen en dan komt dat zeker in orde. Ik kijk er al naar uitleuk zal er ook zijn
hopelijk kan ik ook eens DP doen... staat nog op mijn bucket list van things to do... al de rest heb ik al gedaan
Nee maar er zal in de Buddha zeker meer gescoord wordenOei, hangt er bij Buddha een TV scherm voor de Hollandse voetbal wedstrijd??
Haha lekkur!!Nee maar er zal in de Buddha zeker meer gescoord worden
Lotte
Xxx