Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOk dus aan te raden? Want ik twijfel nu, ziet er me een prachtige dame uit, en vlaams, die zijn schaarsVreemde negatieve reacties hier. Voor mij is dit een absolute topdame, in alle opzichten. 2x op 1 week met haar afgesproken, dat zegt toch genoeg.
Voor mij is het zeker een aanrader. Maar als man moet je je vrouwelijke date aandacht geven, zodat ze geil wordt. Haar poesje likken tot ze klaar komt werkt altijd bvb.Ok dus aan te raden? Want ik twijfel nu, ziet er me een prachtige dame uit, en vlaams, die zijn schaars
Lotte kwam al 2 keer op 1 week bij mij thuis. Fijne babbel met een glaasje wijn en dan naar bed, waarbij ik meestal de dame in kwestie eerst verwen door haar een orgasme te likken. Dan gaat de rest veel vlotter.@Sanibasic
Misschien kan je dan ook eens een recensie schrijven?
Dan heeft ze geluk, want als er nu iets is waar ik verzot op Ben is het langdurig likken van een geil mooi poesjes...Voor mij is het zeker een aanrader. Maar als man moet je je vrouwelijke date aandacht geven, zodat ze geil wordt. Haar poesje likken tot ze klaar komt werkt altijd bvb.