- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://divina-massage.be/dames/
- Totale kosten (in euro)
- 260
Gisteren ben ik bij Divina in Paal langs gegaan voor de VIP-DELUXE massage. Gekozen voor Lotte en hier ben ik nog van aan het nagenieten.
Ze is een knappe en vlotte meid.
Na even een korte kennismaking samen het bubbelbad in. Hier was het ijs snel gebroken. Zoenen doet ze zeer lekker.
Tijdens het zoenen ging ook al voldoende aandacht naar mijn jongeheer.
Na een halfuur zoenen en elkaar wat verkennen zijn we naar het bed verhuisd.
Hier begon ze met mijn achterkant te masseren. Dit doet ze ook goed. Af en toe al eens teasen tussen de benen en wat kussen.
Hierna mocht ik mij omdraaien. Ze masseerde even mijn voorkant maar al snel begon ze mij heerlijk te pijpen(met condoom). Ze kwam met haar lekker kontje mijn kant opgedraaid. Hierdoor kon ik haar lekker vingeren. Volgens mij genoot ze er zelf ook intens van. Hierna zijn we doorgegaan in 69 en zo heeft ze mij lekker klaar gepijpt. Ze heeft een lekker poesje en smaakt naar meer...
Hierna hebben we nog even kunnen nagenieten en heeft zij mij nog heerlijk gewassen.
Jammer dat de tijd er op zat anders had ik voor nog een ronde gegaan.
We hadden een leuke klik dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk... Ik zie haar zeker nog eens terug!
Ze is een knappe en vlotte meid.
Na even een korte kennismaking samen het bubbelbad in. Hier was het ijs snel gebroken. Zoenen doet ze zeer lekker.
Tijdens het zoenen ging ook al voldoende aandacht naar mijn jongeheer.
Na een halfuur zoenen en elkaar wat verkennen zijn we naar het bed verhuisd.
Hier begon ze met mijn achterkant te masseren. Dit doet ze ook goed. Af en toe al eens teasen tussen de benen en wat kussen.
Hierna mocht ik mij omdraaien. Ze masseerde even mijn voorkant maar al snel begon ze mij heerlijk te pijpen(met condoom). Ze kwam met haar lekker kontje mijn kant opgedraaid. Hierdoor kon ik haar lekker vingeren. Volgens mij genoot ze er zelf ook intens van. Hierna zijn we doorgegaan in 69 en zo heeft ze mij lekker klaar gepijpt. Ze heeft een lekker poesje en smaakt naar meer...
Hierna hebben we nog even kunnen nagenieten en heeft zij mij nog heerlijk gewassen.
Jammer dat de tijd er op zat anders had ik voor nog een ronde gegaan.
We hadden een leuke klik dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk... Ik zie haar zeker nog eens terug!