- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- http://clubdeboerderij.nl/dame/lotte/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Weer bij Lotte geweest. Vorige keer was het een heerlijk half uurtje, maar nu wilde ik eens een uur van haar genieten.
Ze was blij verrast mij te zien en ze zag er waanzinnig sexy uit.
Ik ben weer geneigd er een uitgebreid verslag van te maken, maar beperk het toch maar.
Half uurtje lekker in bubbelbad gezeten. Geknuffeld, gevreeën. gekletst. Ze was er pas weer sinds 2 weken wegens privé problemen.
Verder op bed vrijen en dat lichaam gestreeld, gevingerd, gelikt. Toen haar op de buik gedraaid en begonnen haar te masseren. Eigenlijk wat olie erbij...ze wist niet hoe snel ze de olie moest pakken. Dit gebeurt me normaal nooit, maar..ga gerust je gang!
Nog een kwartiertje, dus tijd voor sex in missio. Langzaam met lange halen, en telkens in de mooie ogen kijken.
Afgemaakt met een gladde aftrekservice.
Heerlijk..in één woord!
Ze was blij verrast mij te zien en ze zag er waanzinnig sexy uit.
Ik ben weer geneigd er een uitgebreid verslag van te maken, maar beperk het toch maar.
Half uurtje lekker in bubbelbad gezeten. Geknuffeld, gevreeën. gekletst. Ze was er pas weer sinds 2 weken wegens privé problemen.
Verder op bed vrijen en dat lichaam gestreeld, gevingerd, gelikt. Toen haar op de buik gedraaid en begonnen haar te masseren. Eigenlijk wat olie erbij...ze wist niet hoe snel ze de olie moest pakken. Dit gebeurt me normaal nooit, maar..ga gerust je gang!
Nog een kwartiertje, dus tijd voor sex in missio. Langzaam met lange halen, en telkens in de mooie ogen kijken.
Afgemaakt met een gladde aftrekservice.
Heerlijk..in één woord!