- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/578469-lory
- Totale kosten (in euro)
- €120
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze slim body meid vreselijk hard geneukt.. Afgesproken voor 30min incl. anaal.
App contact verliep spoedig, helaas bij aankomst hield ze me 3/4 uur aan de praat met allemaal smoesjes, maar goed dan doen ze bijna allemaal wel valt me op.
We hadden €120 afgesproken, maar eenmaal in de straat na het lange wachten begon ze plots dat het €150 moest kost via de app.
Nou was ik bere geil dus toch maar ingestemd ?
Het neuken was echt top, heerlijk m'n gang kunnen gaan in alle standjes.. tongzoenen deed ze helaas niet, ondanks wel in de advertentie..
Dame is echt heel slank met toch wel mooie billen, borsten kan ik kort over zijn, die zijn bijna 0.
Anaal wilde ze na het zien van m'n pik en een hele korte poging toch niet maar ik zou €40 terug krijgen, dus ok..
Helaas ging het op het laatst toch nog fout, Ik mocht op haar buik klaarkomen, maar dat ging wat enthousiast, dus ze kreeg wat op d'r nek en kin ? gelijk helemaal over de zeik en de pret was over..
Schoonmaken achteraf helaas alleen met wat vochtige baby doekjes, geen kraan ?
Toen ik thuis was zag ik ook dat ze me gelijk geblokkeerd had op Whatsapp..
Jammer, begon leuk maar eindige minder. Ik mag vast niet meer langskomen ?
App contact verliep spoedig, helaas bij aankomst hield ze me 3/4 uur aan de praat met allemaal smoesjes, maar goed dan doen ze bijna allemaal wel valt me op.
We hadden €120 afgesproken, maar eenmaal in de straat na het lange wachten begon ze plots dat het €150 moest kost via de app.
Nou was ik bere geil dus toch maar ingestemd ?
Het neuken was echt top, heerlijk m'n gang kunnen gaan in alle standjes.. tongzoenen deed ze helaas niet, ondanks wel in de advertentie..
Dame is echt heel slank met toch wel mooie billen, borsten kan ik kort over zijn, die zijn bijna 0.
Anaal wilde ze na het zien van m'n pik en een hele korte poging toch niet maar ik zou €40 terug krijgen, dus ok..
Helaas ging het op het laatst toch nog fout, Ik mocht op haar buik klaarkomen, maar dat ging wat enthousiast, dus ze kreeg wat op d'r nek en kin ? gelijk helemaal over de zeik en de pret was over..
Schoonmaken achteraf helaas alleen met wat vochtige baby doekjes, geen kraan ?
Toen ik thuis was zag ik ook dat ze me gelijk geblokkeerd had op Whatsapp..
Jammer, begon leuk maar eindige minder. Ik mag vast niet meer langskomen ?