MartinFriesland
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanavond bij Lori geweest. Ik twijfelde eerst maar toch naar binnen gegaan.
Ze is wat verlegen, spreekt een beetje Engels en is vriendelijk. Ze is net 2/3 dagen in Nederland aan het werk.
Eerst voor het standaard pakket van 50 gegaan. Ze deed goed haar best en ging na het pijpen rustig op mij zitten. Roen ik haar wat aanduwde begon ze heerlijk te rijden. Ik kon voelen dat ze goed nat werd. ( glijmiddel gebruikte ze niet).
Ook in missio deed ze goed mee. Uit haar eigen beweging deed ze haar benen goed omhoog en kon ik haar lekker diep neuken. Het was zo lekker dus ik besloot mijn tijd te verlengen. Ik heb haar nog goed diep en stevig doorgeneukt. Haar kutje is lekker strak.
Ik geef haar een 8
Ze ging douchen toen ik weg ging dus met de hygiene zit het ook goed.
Ze is wat verlegen, spreekt een beetje Engels en is vriendelijk. Ze is net 2/3 dagen in Nederland aan het werk.
Eerst voor het standaard pakket van 50 gegaan. Ze deed goed haar best en ging na het pijpen rustig op mij zitten. Roen ik haar wat aanduwde begon ze heerlijk te rijden. Ik kon voelen dat ze goed nat werd. ( glijmiddel gebruikte ze niet).
Ook in missio deed ze goed mee. Uit haar eigen beweging deed ze haar benen goed omhoog en kon ik haar lekker diep neuken. Het was zo lekker dus ik besloot mijn tijd te verlengen. Ik heb haar nog goed diep en stevig doorgeneukt. Haar kutje is lekker strak.
Ik geef haar een 8
Ze ging douchen toen ik weg ging dus met de hygiene zit het ook goed.