Dankzij een tip van iemand moest ik het programma seksengelen kijken, gedaan dus ook en bij de eerste aflevering kwam zij ook, ik zei gelijk al in mijn hoofd, ja Lorena moet ik bezoeken, dus ik naar de website van haar enzo, alle informatie gelezen. Telefoonnummer opslagen daarna de date datum maken via WhatsApp.
7 september 2022 heb ik eindelijk haar kunnen bezoeken.
Mijn grootste uitgaven aan een DVP.
Was het de moeite en geld waard? Ja. Alleen voor treinreizigers moet je natuurlijk ook geld opzij zetten, zoals mij.
Ik ontving haar in een heel net appartement in Zwolle. Heel leuk ingericht, en herkende het gelijk ook uit de serie seksengelen.
Ik was echt in spanning en durfde haar niet aan te kijken.
Zoals gezegd het is veel geld maar… zij komt haar afspraken echt goed na. Bij binnenkomst ging ze gelijk mij verwennen, teasen en zoenen op de bank, ook mocht ik haar veel aanraken op veel plekken. Lekker bijgepraat over koetjes en kalfjes, soms wat stoute praatjes, haha. echt heel gezellig.
GFE is waar ze bekend om staat, dat werd ook gezegd in seksengelen, en dat is zeker 100% waar.
Stapje voor stapje dichterbij met haar beginnen en toen de slaapkamer in en toen kon het feest beginnen.
Wederom veel knuffelen, teasen en natuurlijk weer zoenen. Ze deed mijn T-shirt uit.. daarna langzaam naar beneden en kusjes geven op mijn onderbroek en deed ze die ook uit en toen was ik naakt.
Daarna ging zij mij pijpen (PZC) deed ze echt lekker en heel goed, en op een geven moment ging ze haar koffie drinken en slikte niet door maar ging mij pijpen met die warme koffie, wow dat was echt een heel raar gevoel, daarna slikte ze de koffie wel door.
Daarna deed zij glijmiddel in mijn linkerhand en ik mocht haar vingeren wat ik voor het eerst deed in mijn leven.
Na het vingeren pakte ze het condoom en deed hem om, nog even pijpen om stijf maken, en daarna ging zij lekker op mij zitten en gaan met die banaan, ook nieuw standje geprobeerd, lekker! Ik kwam bijna klaar door neuken maar ze hield me tegen, ze liet me klaarkomen met pijpen niet met de mond maar zijkant van mijn geslacht.
Ik ben goed en heerlijk klaargekomen.
Na het klaarkomen even bijgekomen en daarna gingen wij samen nog gezellig douchen. Ik durfde haar nu aan te kijken met oogcontact. Zij is wel langer dan mij maar dat maakt niets uit.
Ik ben de persoon zeer dankbaar die mij heeft aanbevolen dat programma te kijken, als ik dat niet had gekeken dan had ik waarschijnlijk deze (geslaagde) date niet of misschien nooit gehad.
€250 voor een uur was het zeker waard, maar ze zei ik laat je nog wat langer blijven aangezien je van ver komt en dat doet ze met al haar klanten.
Al met al, het is echt een leuke DVP om te bezoeken.
Ik ga weer sparen, en weer haar bezoeken.
Bedankt Lorena, je bent een topper.
Een zeer geslaagde date.
Tot de volgende keer.