Zumoshitekato
Vaste klant
Gewoon appen, en zeggen wanneer jou het beste uitkomt om te gaan. Dan komt zij met een voorstelHoe ver van te voren moet je een afspraak maken eigenlijk?
Alles gaat via WhatsApp.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGewoon appen, en zeggen wanneer jou het beste uitkomt om te gaan. Dan komt zij met een voorstelHoe ver van te voren moet je een afspraak maken eigenlijk?
ikzelf sluit mijn dagplanning om 11:00 voor diezelfde dag. Maar gezien ik maar weinig afspraken op een dag aanga is mijn planning normaliter al wel veel eerder volzet. Vaste klanten plannen dus vaak meerdere dagen vooruit, sommige mensen plannen zelfs 2 weken of meer vooruit. Last minute is dus nooit een optie bij mij.Hoe ver van te voren moet je een afspraak maken eigenlijk?
1 week van tevoren.. de sex is echt lekker ,,maar prijskaartje is wel hoog..Hoe ver van te voren moet je een afspraak maken eigenlijk?
NEE! Absoluut niet. Ik doe absoluut niet aan tongzoenen.Is tongzoenen wel mogelijk? Dat vind ik namelijk erg belangrijk als ik iemand bezoek
Wie is die vriendin?Vandaag had ik een trio met Lorena en haar vriendin.
Lorena mag er al zijn maar haar vriendin ook.
Had 2 prachtige meiden tot mijn beschikking.
Nadat ik me had opgefrist kon het feest beginnen.
Eerst begonnen met elkaar te spelen en de nodige attributen werden uit de kast getoverd.
Heerlijk om te zien. Daarna was ik aan de beurt, heerlijk afwisselend gepijpt. Ook met een slok koffie. Mocht overal aanzitten en me handen hadden er maar druk mee.
Daarna condoompje erom en Lorena heerlijk geneukt, daarna haar vriendin aan de beurt. Heerlijk verschillende standjes gedaan en kon zien dat ze er enorm van genoot. Tijdens het neuken hield Lorena een trillend spelletje tegen me ballen waardoor ik heerlijk klaarkwam.
Daarna nog een heerlijk massage gehad en samen met Lorena onder de douche.
Voordat ik weg ging was het uur al lang voorbij.
Wat zijn dit toch 2 heerlijke meiden. Ik kom zeker terug. De volledige € 350 was het dubbel en dwars waard.