Recensie Lorena(Roe) Den Haag, Doubletstraat 7k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
864
09/01/22
1.074
78
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben laatst bij deze zeer vriendelijke en mooie blonde dame binnen geweest, ze wordt druk bezocht maar blijkbaar heeft niemand nog een recensie geschreven over haar dus ik heb mezelf maar op geofferd voor jullie broeders.
Bij binnenkomst gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Lorena bracht het condoom met haar mond aan op me tool aan ik vind dit echt een goeie techniek die ik alleen bij Dotie voor de gene die haar kennen die stond altijd bij 40K3 links achterin overigens al lang niet meer heb gezien.
Het pijpen doet ze goed niet te snel en met diepuh halen ze kijkt me hier erg geil bij aan het enigste minpuntje was dat ze precies tegenover me gaat zitten zodat je nergens bij kan.
Toen me tool op titanium sterkte was heb ik ook Lorena op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te stoten, ze doet erg goed mee en ik voelde totaal geen tijdsdruk bij haar ik kon goed me gang gaan.
Hierna was het tijd voor doggy Lorena is slank maar heeft een goeie stevige kont om tegen aan te stoten, hier heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt. Je kan haar lekker hard stoten en dit ging erg lekker moet ik zeggen. Het duurde dan ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas.
Lorena is een mooie dame met mooie tietjes een lekker geschoren kutje is aardig en totaal geen klok kijkster
Ik ga zeker weten terug naar deze lieve dame met goeie service

Terug
Bovenaan Onderaan