Recensie Lorena (roe), Antwerpen, Schippersstraat 25/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Vaste klant
235
16/06/23
470
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Lorena is 25 maar komt echt veel jonger over, ze heeft echt een heel klein, slank teenie lichaam. Ze is ontzettend onhandig en duidelijk onervaren, ik denk echt dat dit haar eerste dag als hoer was. Ze heeft bv geen papier voor me om me af te drogen. Maar het is nauwelijks mogelijk om met haar te praten, ze spreekt vrijwel geen Engels. Door wat woordjes Roemeens weet ik wel het ijs te breken.

Lorena heeft echt hele kleine tietjes. Ze is niet superknap. Haar kutje is echt heerlijk strak, super. Ze heeft ook al geen glijmiddel, en gebruikt niet eens spuug. M'n redelijk grote lul is ze duidelijk niet gewend, het is wat pijnlijk voor haar, maar ze laat zich dapper toch diep penetreren. Ik doe rustig aan, wat een genot. Op een gegeven moment stel ik voor, door gebaren, dat ze wat spuug gebruikt, dat vind ze een goed idee en dat neukt toch net wat lekkerder. Op doggie, met haar kleine kontje in m'n handen, is het helemaal naar binnen dringen toch lastig. Op een gegeven moment zegt ze time, maar mag haar toch nog een paar minuutjes neuken.

We soort van kletsen met handen en roemeense woorden nog een beetje. Een bijzondere ervaring, ik heb niet goed kunnen neuken, maar het was erg geil, bijna alsof je een onervaren meid neukt. Later, als ik langs haar raam loop, geeft ze me een handkus. Schatje! #1435

Terug
Bovenaan Onderaan