- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/lorena-1147
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Eerste keer dat ik een bezoekje breng aan de lounge Massage in Erpe Mere. Is nochtans op een 20/25 minuten rijden van bij mij thuis maar er was nooit echt iets naar mijn goesting. De foto's konden mij bekoren dus belletje om te zien of ze vrij is op het gewenste uur en dat was ze maar daar aangekomen bezet natuurlijk. Lastig als ge niet veel tijd hebt. Kwartier moeten wachten. Toen ze binnenkwam was mijn eerste gedachte dit is niet het meisje van de foto's. Nu twijfel ik. ze was al niet gesminkt dus het zou haar kunnen zijn....
Pzc is normaal 30 euro daar maar zij vroeg 50 maar optie niet genomen. Bon service trok op niet veel (blijkbaar was ik haar negende en laatste klant) maar meisjes die tijdens hun dienst op hun gsm tokkelen vind ik zo irritant. Massage was ook al niet veel soeps. Slotsom geen aanrader. Ik ben wel van plan om met die els eens af te spreken als iemand hier info over heeft mag hij mij altijd berichtje sturen.
Pzc is normaal 30 euro daar maar zij vroeg 50 maar optie niet genomen. Bon service trok op niet veel (blijkbaar was ik haar negende en laatste klant) maar meisjes die tijdens hun dienst op hun gsm tokkelen vind ik zo irritant. Massage was ook al niet veel soeps. Slotsom geen aanrader. Ik ben wel van plan om met die els eens af te spreken als iemand hier info over heeft mag hij mij altijd berichtje sturen.
Laatst bewerkt door een moderator: