- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/horny-mature-want-to-see-you-again.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Eindelijk nog eens een goed afspraakje in Leuven gehad!
Vlot contact via sms, ze ontvangt in het centrum in zijstraat van bondgenotenlaan. Dame al op leeftijd, beetje mollig mss maar mag er zeker zijn en geweldige borsten om mee te spelen! Eens binnen eerst een rustige babbel gehad ze was zeker niet gehaast en goed gezind! Daarna begon ze mij rustig te kussen en mocht ik haar lichaam ook verkennen, daarna volgde een pijpbeurt (zc) die er zeker mocht zijn, over deepthroat gesproken amai ze ging goed diep! Dan heb ik haar lekker gebeft en daarna nog een paar standjes afgewerkt en dan mocht ik lekker in haar mondje komen terwijl ze in men ogen keek, heerlijk! Ik probeerde na afloop nog wat spaans te praten maar dat ging niet zo best
Ik raad ze zeker aan!
Vlot contact via sms, ze ontvangt in het centrum in zijstraat van bondgenotenlaan. Dame al op leeftijd, beetje mollig mss maar mag er zeker zijn en geweldige borsten om mee te spelen! Eens binnen eerst een rustige babbel gehad ze was zeker niet gehaast en goed gezind! Daarna begon ze mij rustig te kussen en mocht ik haar lichaam ook verkennen, daarna volgde een pijpbeurt (zc) die er zeker mocht zijn, over deepthroat gesproken amai ze ging goed diep! Dan heb ik haar lekker gebeft en daarna nog een paar standjes afgewerkt en dan mocht ik lekker in haar mondje komen terwijl ze in men ogen keek, heerlijk! Ik probeerde na afloop nog wat spaans te praten maar dat ging niet zo best
Ik raad ze zeker aan!
Laatst bewerkt: