Recensie Lorena, Emmanuela's Angels, Temse 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MaRu

Newbie
13
25/06/23
17
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.emmanuelas-angels.be/dames-temse
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag een super afspraakje gehad met Lorena. Is zeer vriendelijk, heeft een mooi lichaam met een natuurlijke boezem en alles wat ze doet, doet ze met veel overgave. Ik heb er echt niets op aan te merken en kan niet anders dan voor alles 5 sterren geven. Jammer genoeg blijft ze maar tot eind volgende week.

Deze middag een super afspraakje gehad met Lorena. Is zeer vriendelijk, heeft een mooi lichaam met een natuurlijke boezem en alles wat ze doet, doet ze met veel overgave. Ik heb er echt niets op aan te merken en kan niet anders dan voor alles 5 sterren geven. Jammer genoeg blijft ze maar tot eind volgende week.
Geen pzc ?

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook eens overgestoken richting temse.
Redelijk smalle parking waar er ongeveer een auto of 5 kan staan.
Eens ik binnen was mocht ik in de gang wachten en werden me 3 dames gepresenteerd. Manuele, Lorena en laura. Met Lorena had ik meteen een goede connectie en we lonkten naar elkaar met een glimlach en een tongzoen al meteen. Dat beloofde dus voor op de kamer.ze hafmd een zwart kanten stringske aan en kanten sexy zwarte kousjes met zwarte heels. Ook een zwart kanten topje. Wat een verschijning, pracht van een meiske. Puur naturel en ze heeft een serieuze gespierde kont. Ze gaat graag naar de gym blijkbaar. Erna kwam ook laura in min of meer dezelfde lingerie zich voorstellen. Zij scoorde ook goede punten met me meteen een kus op de mond te geven. Toch maar voor Lorena gekozen want ze zat al langer in mijn hoofd + ik heb altijd al een zwak gehad voor meisjes van de domenicaamse république. Eens we op de kamer waren kon het feest echt beginnen. Ze vroeg of ze een beetje muziek mocht opzetten waar ik op instemde. Ik mocht alles doen wat ik maar wou en ze deed er net alle plezier in mee. Ze tongzoende alsof het mijn lief was en ik mocht haar overal likken en kussen zelfs aan haar oren 🤣.
Ze kronkelde van genot en kirde van de pret. Je zag duidelijk dat ze er ook in opging en dat het geen fake was. Of ze zou zeker kans maken op nen oscar. Mocht ook aan haar malse lekkere borsten likken en ondertussen was ze me ook nog overal aan het kussen. Ik maakte dan nog complimenten dat ze heel knap is en ze zei me dat het wederom was. Erna legde ik me in bed en begon ze me te pijpen zonder condoom.
Zalig hoe ze pijpt want ik had het soms moeilijk om niet klaar te komen. Na een tijdje begon ze ook mijn ballen volledig in haar mondje te stoppen (zali5hoe ze dat doet) 😊. Erna gooide ze haar been over mijn gezicht en mocht ik beginnen aan mijn rondje 🤪🤪. Zalige grote piercing in haar poesje en ze houd er wel van als je hem uitvoerig onder handen neemt. Lekker die piercing zitten zuigen tot ze op een gegeven moment begon samen te krampen en liet ze haar klaarlikken. Zalig om te zien hoe ze haar in een positie zette waar ze zelf ook van genoot van het klaarkomen. Ik voelde haar sappen komen en ik genoot ervan 😜. Ik zag dat ze het afloerde hoe ik er van aan het genieten was en ze genoot er nog verder van. Dan erna heeft ze een condoom rond mijn krokettje gedaan en heeft ze haar op mij gezet dat ik een prachtig zicht had op haar lekkere 😋 kont. Een fameuse uitzicht op die gespierde kont en ze gaf goed van jetje. Precies of ze zemat op haar paard 😆😆.
Erna heb ik het overgenomen en serieus doorgepompt rmtot we beiden zijn klaargekomen want ik zag het op de manier hoe ze op mij zat dat ze opnieuw was klaargekomen. Ze vertelde me dat ze er van genoten heeft en we lagen nog een tijdje naast elkaar in bed. Een babbeltje mee gedaan, (kan perfect Engels).ze komt oorspronkelijk uit domenicaamse republiek en het is ondertussen 3 jaar geleden dat ze nog eens naar ginder ging. Woont blijkbaar in Spanje (Valencia) en is 27 jaar. Ze weet nog niet of ze vooralsnog terugkomt. Ik hoop het in ieder geval wel want het is een schatje en een pracht van een meiske. Geniet er nog van degene die ze nog kunnen bezoeken want donderdag is normaal haar laatste werkdag. In de gang nog uitgebreid afscheid genomen. Wat een super ervaring. Blij haar te hebben mogen ontmoeten, deze prachtige Lorena. Behandel ze met respect en je krijgt gegarandeerd veel ervoor terug.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van Krokettje zijn recensie, stond mijn besluit vast. Deze dame moest ik ook een bezoekje brengen! Ze was mij al een tijdje opgevallen maar ik wachtte liever wat feedback af van andere bezoekers en als Krokettje zegt dat het in orde is, kan je op uw 2 oren slapen dus ik als de bliksem naar Temse gereden want eind deze week is ze al terug naar Spanje!
Een heel knappe dame! Een mix van Latijns-Amerika met een vleugje Afrikaans. Iets wat je niet alle dagen tegenkomt dus vrij uniek.
Super vriendelijk en ze deed alle moeite van de wereld om Engels te praten ook.
Heerlijk gezoend op de mond en lekker geknuffeld als opwarmertje. 😉
Pijpen deed ze voortreffelijk. Die volle lippen strak rond mijn soldaat. Met veel zuigkracht en geslurp ging hij helemaal in haar mondje. 🤨
Ze zwierde haar been over mij en ik begon in 69 positie haar gepierced muisje te likken.
Ik kreeg het al knap lastig om mijn orgasme tegen te houden dus ze kwam in reverse cowgirl op mij zitten en begon mij zo af te rijden.
Even later geswitched naar doggy en haar ferme latina booty trilde goed mee toen ik het tempo opdreef. Ze plaatse haar handen tegen de muur en het ging van: "Oooh yes, baby, yes!". 🥵
Na een paar ferme stoten en een tik op haar flinke kont, moest ik mij gewonnen geven en het condoom werd gevuld. 😲💦💦💦
Nog wat onozel gedaan 😂 en wat lachen en zeveren en het half uurtje zat er weeral op.
Dik in orde voor dat geld 👌 en voldaan terug naar huis gereden.
Groeten,
Window Shopper

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan