Recensie Lorena, Emma’s Angels, Kontich 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anoniemekerel

Vaste klant
112
16/12/24
59
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag heb ik een afspraak gehad met Lorena (voorheen bekend als Manuela bij Soraya's Palace). De verwachtingen waren hooggespannen door de eerdere lovende reviews, maar mijn ervaring viel helaas wat tegen.

Het contact begon goed: ze verwelkomde me vriendelijk en bracht me naar de kamer. Het kussen voelde echter niet heel intiem, en ze leek niet helemaal fit, gezien haar gesnuffel. Toch ging ze vrijwel meteen aan de slag. Wat wel opviel: haar pijpskills zijn absoluut hemels. Het pzc was zeer sterk en lekker, en dit heeft ze ongeveer 10 minuten volgehouden voordat we overgingen naar intiem.

De seks zelf was goed. Haar lichaam, met name haar dikke latina kont, is een absoluut pluspunt, en ik kon haar tijdens doggy style en andere posities goed bewonderen. Ze kan zeker tegen een stootje (ze houdt van hard en lang stoten in doggy), en dat maakte het wel een geile sessie.

Echter, een groot minpunt was haar constante aandringen om klaar te komen. Tijdens de seks vroeg ze meerdere keren: "When are you gonna come? Please come for me," wat het tempo en de sfeer een beetje druk en gehaast maakte. Dit was vooral storend op momenten dat ik even wilde pauzeren.

Qua uiterlijk moet ik eerlijk zeggen dat de foto's op de site een beetje mooier zijn dan de realiteit. Ze is zeker aantrekkelijk, maar het was niet volledig wat ik verwachtte. Verder gaf ik de voorkeur aan meer aandacht voor de totale ervaring, in plaats van het gevoel te krijgen dat ik snel weer buiten moest zijn.

Conclusie: Lorena is een uitstekende keuze als je gaat voor goeie pijp skills en stevige actie. Haar lichaam, vooral haar achterwerk, maakt indruk, en ze kan veel aan tijdens de seks. Echter, de haast en het aandringen om te klaarkomen halen een deel van de beleving weg. Als ze hierin wat meer rust kan vinden, zou het een veel betere ervaring zijn.

Herhalingsgevaar: niet. Was leuk voor 1 keer. Het pand zelf heeft ook redelijk weinig privacy, wat heel jammer is.
NVDR: ik heb mijn recensie nog bewerkt. Een drie sterren review is misschien wat te streng. Ik heb er 4 sterren van gemaakt. De seks was wel enorm goed.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan