Recensie Lorena, Club Mabuhay, Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
235
19/03/22
288
33
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50 + 30 fooi
Dinsdagmiddag omstreeks 14.00 u. Opnieuw tijd voor een bezoekje aan Mabuhay. Bij binnenkomst stonden er een vijftal dames paraat. Ik wil meestal een dame die ik nog niet heb gehad en ook vandaag had ik daarbij geluk: Lorena. Ze is een heel knappe verschijning, in mijn top drie sinds mijn bezoeken bij Mabuhay.
Groot, grote boezem (c - d, geen fake), mooi zwart lang haar, slank, en een zeer lief gezichtje. Ik schat ze rond de 25, mooi bruin velletje. Echt een pracht!
Direct een big smile en naar boven. Voor mij de trap op waarbij ik al eens zachtjes op haar poep kletste wat ze met een lach beantwoorde. Even opfrissen, ze waste mijn lul zeer sensueel waardoor ik al een erectie had vooraleer ik terug op de kamer kwam. Daar leedde ze zich uit en toen pas ik de ware pracht van haar lichaam, ik overdrijf niet.
Begonnen met sensueel tongen. Hier merkte ik al direct dat ze niet zo nieuw was: mijn lippen en tong werden met haar lippen en tong bewerkt. Niet wild, maar passioneel. Dat heeft toch wel een tijdje geduurd omdat ze merkte dat ik dat graag had. Ondertussen schuurde mijn penis tegen haar lijf waardoor hij nog harder werd.
Dan gingen we op bed liggen waarbij ze op mij kwam liggen om me verder te tongen. Ik kon haar hangende borsten mooi zien en dat was me een zicht. Ik probeerde met mijn handen een borst vast te krijgen terwijl ze me kuste. Eenmaal gelukt kon ik ze echt bewerken (masseren, tepels trekken ...). Toen begon ze me te pijpen waarbij ze mijn balletjes niet vergat. Dat deed ze niet met een echte deepthroat, maar het benaderde dit toch. Erg geil. Het werd nog geiler toen ze een beetje gel smeerde tussen haar borsten (nooit eerder meegemaakt) waarna ze mijn lul tussen haar bosten geleidde en me aftrok met haar borsten. Dit ging een tijdje door en ik moest vragen om te stoppen want anders zou ik klaarkomen en ik wou nog een beetje genieten. Ik zei dat ik haar poesje eens graag wou proeven en ze spreidde direct haar benen. En toen zag ik pas dat een mooie piercing door haar clitoris had. Dit was ook de eerste keer dat ik dat zag. Bovendien haf ze een mooi gevormde vulva met duidelijke schaamlippen. Ik begon haar clitje te likken en de piercing gaf toch een speciaal gevoel. ook bij haar, aan haar genot af te leiden. Ik kon haar tegelijk ook vingeren en zelfs een vinger in haar poepje plaatsen (hoewel ze niet graag had dat ik diep zou gaan). Aan alles zag je dat ze genoot, og anders zeer goede imitatie.
Tussendoor afgewisseld met tongen wat een hemels gevoel gaf. Tijd om een condoompje errond te doen en te pompen. Duurde niet zo lang of ik kwam klaar in haar vij nauw spleetje.
Even uitrusten terwijl ze ook een niet gemaakte big smile op haar gezicht toverde. Nog beetje praten over waar ze woont in zeer goed Engels, wat in dit huis een uitzondering is. Ze vroeg of ze me nog een beetje mocht masseren, maar ik had echt geen tijd meer. Zonde!
Nog even opgefrist en zeer voldaan naar huis. Een van mijn beste ervaringen, zoniet de beste.
Je zal het niet geloven, maar ik heb nog geen slechte ervaring gehad hier. Dus ook de andere dames zijn top, maar dit was topper :):).
Niet te lang wachten, want ze zei dat ze binnen enkele weken naar Spanje gaat. Ik ga alleszins volgende week terug en hoop haar te mogen kiezen, tenminste als er tegen dan geen andere nieuwe dame is ...

Terug
Bovenaan Onderaan