- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze knappe dame kan je herkennen door haar lang blond haar, grote borsten en zalige kont. Vaak staat ze ook met haar achterste tonend aan de straat en daar pronkt ze wel graag mee.
De sessie zelf was standaard maar meer verwacht ik ook niet als je het instaptarief betaald. Ik ben absoluut geen fan van lange recensies schrijven dus in een notendop: pijpen was goed, neuken was goed beginnend met haar on top en daarna afgewerkt in doggy. Ze heeft een knap gezicht + strak lichaam dus voor mij was dit een compleet package in wat ik zoek voor een (korte) beurt. Niet gevraagd naar extra mogelijkheden.
Positieve punten:
De sessie zelf was standaard maar meer verwacht ik ook niet als je het instaptarief betaald. Ik ben absoluut geen fan van lange recensies schrijven dus in een notendop: pijpen was goed, neuken was goed beginnend met haar on top en daarna afgewerkt in doggy. Ze heeft een knap gezicht + strak lichaam dus voor mij was dit een compleet package in wat ik zoek voor een (korte) beurt. Niet gevraagd naar extra mogelijkheden.
Positieve punten:
- Hygiënisch
- Voelt niet aan alsof ze haast had (bij mij toch alleszins)
- Ze maakt je eerst hard voordat ze het condoom om doet
- Gewillig en kutje voelt goed aan
- Helpt met de opkuis achteraf
- Mechanisch
- Engels gebrekkig waardoor social time beperkt is
Ja als ik geen andere dames zie die me interesseren