Heb het onderwerp aangepast !Zaterdagnacht heb ik ze ook bezocht maar het is Lora en niet Laura!
En? Hoe was jouw ervaring ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb het onderwerp aangepast !Zaterdagnacht heb ik ze ook bezocht maar het is Lora en niet Laura!
Goed!Heb het onderwerp aangepast !
En? Hoe was jouw ervaring ...
Née ze zit in andere gedeelte. Vanderdoncktdoorgang als je van het glazen straatje in het koertje loopt de rechterkant heb je de vogue. Chiara zit in schepenenvijverstraat.Zit zij daar dan samen met de Afrikaanse Chiara? (Waarvan hier elders een topic te vinden is van eind april dit jaar) Of is chiara al weg intussen?
Aub mijden. Ik heb er ook nog eens bijgeweest over een paar maanden en ze is helemaal veranderd. De eerste keer vorig jaar van mij was ook super maar nu is het bandwerk geworden. Rap rap rap money money money En zo min mogelijk werken. Te mijden. Je bent verwittigd. Van mij mag je gaan als je haar vind, maar hou dit bericht in je achterhoofd.weet iemand of Lora nog terugkomt? ze is alweer een tijdje weg. heb nog niet veel gewandeld in mijn leven, maar bij haar had ik wel 2 keer een topervaring.